سرمربی تیم ملی تنیس گفت: هدف ما استفاده از بهترین ها در تیم ملی است و هر بازیکنی خود را به اثبات برساند به اردوی آماده سازی دعوت می شود.

سعید احمدوند  در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: با آغاز هفته سوم رقابت های تور تنیس آپت در آمل بنده برای ارزیابی تنیسورها راهی این شهر می شوم تا از نزدیک عملکرد بازیکنان را برای دعوت به اردوی تیم ملی بررسی کنم.

سرمربی تیم ملی تنیس افزود: با توجه به اینکه در هفته دوم این رقابت ها که به میزبانی مشهد برگزار شد فرشاد طلاور و اشکان دبیری عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در صورتیکه این روند همچنان ادامه داشته باشد آنها شانس حضور در تیم ملی را خواهند داشت چرا که ملاک اصلی ما استفاده از برترین ها است.

وی تصریح کرد: از طرف دیگر قرار است البرز اخوان نیز با حضور در ایران در رقابت های جایزه بزرگ آمل نیز حضور پیدا کند و بنده در نظر دارم تا عملکرد وی را مورد ارزیابی قرار دهم، متاسفانه در این مدت جوانان نتوانستند خود را به اثبات برسانند و عملکردی پایین تر از استانداردهای ما داشتند به همین دلیل ما ترجیح می دهیم از گزینه های دیگری در تیم ملی استفاده کنیم.

احمدوند ادامه داد: پس از این رقابت ها 6 تنیسور برتر برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب می شوند و در پایان با 4 ملی پوش3 مرداد ماه راهی مسابقات فیوچرز ترکیه می شویم و قرار تاست خالدان در ترکیه به ترکیب تیم ملی اضافه شود.

گفتنی است: تیم ملی تنیس کشورمان خود را برای حضور در رقابت های دیویس کاپ در گروه 3 آسیا و اقیانوسیه که شهریور ماه سال جاری در دوبی برگزار می شود آماده می کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار