به
گزارش
خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران دانشمندان با بررسی 1500 زن و 100 مرد
دریافتند 70 درصد دخترها از سن 11 سالگی و 54 درصد پسرها از سن 16 سالگی
تمایل دارند تا خود را آراسته کنند.
استفاده از محصولات زیبایی در دنیای امروزه به قدری زیاد است که محصولات زیبایی در شمار بیشترین فروش اجناس قرار دارند.
در دنیا کشورهای توسعه یافته و کشورهای آسیایی در شمار بیشترین مصرف کنندگان لوازم آرایش هستند.
در کشورهای آسیایی دختران به شدت تمایل به چهره آرایی دارند و گروه سنی 15 ساله یکی از مشتریان لوازم آرایشی است.
عامل گرایش بخشی کثیری از مردم به مصرف انبوه مواد آرایشی نیاز به مطالعه ای جامع در حوزه ی روان شناسی دارد./ع2