انتشارات سوره مهر به تازگی كتابی تجدیدچاپ كرده به نام «محرمانه»؛ خاطرات سرگرد احمد عدنان القیسی كه در این كتاب، این نظامی عراقی، اسرار مسلح كردن عراق در جنگ با ایران را برای خواننده ترسیم می‌كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره مهر، این كتاب در چهارده فصل نگاشته شده است. در فصل اول با نام «این كتاب.... چرا؟»، سرگرد القیسی دلایل خود را برای بیان این خاطرات و نگارش كتاب مطرح كرده است.
القیسی آورده است: بعد از آتش بس با ایران و حركت نیروهای ما به سمت كویت، به ذهنم رسید خاطراتم را درباره اقدام كاخ سفید برای مسلح كردن ارتش عراق در جنگ تحمیلی جمع آوری كنم. از جمله عواملی كه مرا به این كار تشویق می‌كرد، عضویتم در كمیسیون عقد قراردادهای تسلیحاتی بود كه مخفیانه به كشورهای اروپایی و آمریكا سفر می‌كردم....
فصل‌های دیگر كتاب عبارتند از : بمباران پایگاه هسته‌ای عراق، فروش فولاد یا سلاح؟!، همكاری اطلاعاتی و تسلیحاتی آمریكا در عراق، ماجرای بندر ایكیكی شیلی، نقش انگلیس در تجهیز ارتش عراق، طرح پنهانی آمریكا و ایتالیا، راز برنامه c.c.c آمریكا، نقش مشكوك بانك ملی كار در آتلانتا، آمریكا و سلاح شیمیایی، هجوم به شعبه آتلانتا، نقش مخفیانه بوش و بیكر در مسلح كردن عراق، انتقال تكنولوژی پیشرفته به ارتش عراق، شورش دوباره.
گفتنی است چاپ چهارم این كتاب در 88 صفحه، قطع رقعی و در تیراژ 2500 جلد و با قیمت 3900 تومان منتشر شده است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار