گوشی جدید سونی كه به خاطر صفحه 6.4 اينچي جز گروه فبلت ها قرار مي گيرد، ضد آب بوده و علاوه بر آن طراحی بسیار باریک و سبک آن به شما اجازه می‌دهد تا از آن در هر زمان و در هر کجا لذت ببرید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ این دستگاه نخستین تلفن هوشمند است که تاکنون در آن به منظور ارائۀ تأثیرگزارترین تجربۀ قابل تصور مشاهده، از نمایشگر TRILUMINOS™ Display برای موبایل با کیفیت Full HDکه از موتور پردازش تصویر X-Reality™ برای موبایل متعلق به Sony بهره می‌گیرد، استفاده شده است. علاوه بر این Xperia Z Ultra به منظور ارائۀ تجربۀ سرگرمی‌های متصل یکپارچه، عملکرد پیشروی باتری در صنعت تلفن همراه و سرعت باورنکردنی، به یک پردازشگر یکپارچۀ ۲.۲ گیگاهرتزی Qualcomm® Snapdragon™ 800 با چهار هستۀ پردازنده، 4GLTE و HD voice مجهز شده است.
کالوم مک‌دوگال (Calum MacDougall)، مدیر بازاریابی Xperia در Sony Mobile Communications گفت: "Xperia Z Ultra با داشتن دو ویژگی بزرگ‌ترین نمایشگر *Full HD و باریک‌ترین تلفن هوشمند در جهان از تمامی رقبا پیشی گرفته و هیجان‌انگیزترین انقلاب در دستگاه‌های سرگرمی تلفن هوشمند با نمایشگر بزرگ به شمار می‌رود. ما تاکنون بهترین‌های فن‌آوری و طراحی Sony را به طیفی از تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند ممتاز آورده‌ایم و اکنون این  ارائۀ ممتاز را به بخش تلفن‌های هوشمند مجهز به نمایشگر بزرگ می‌آوریم و با این کار استاندارد جدیدی را وضع می‌کنیم تا سایرین از آن تبعیت کنند."
بزرگترین نمایشگر Full HD تلفن هوشمند در جهان
Xperia Z Ultra به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی لمسی Full HD با TRILUMINOS® Display یکتای Sony برای موبایل مجهز است که طیف گسترده‌تری از رنگ‌های طبیعی غنی را به لطف تخصص Sony در تلویزیون‌های BRAVIA، خلق می‌کند. پیشرفت در فن‌آوری شامل X-Reality™ برای موبایل می‌شود که فن‎‌آوری نمایش فوق تفکیک شدۀ هوشمند Sony است که به منظور بهینه‌سازی کیفیت برای واضح‌ترین ویدیوها هر تصویر را تجزیه و تحلیل کرده و پیکسل‌هایی را که وجود ندارند بازتولید می‌کند. این فن‌آوری عوامل را بسته به صحنه تجزیه و تحلیل کرده و آنها را براساس الگو، طرح کلی و ترکیب رنگ تنظیم می‌کند. علاوه بر این  الگوهای ظریف را تقویت کرده حس جزئیات آنها را به دقت نمایش داده و طرح کلی را برجسته و تقویت می‌کند. نمایشگر Full HD بزرگ به گونه‌ای بهینه سازی شده است تا تجربه‌ای به میزان حداقل ٪۶۰*** بیشتر از صفحۀ نمایش اغلب تلفن‌های هوشمند دیگر ارائه دهد.


باریک‌ترین تلفن هوشمند Full HD در جهان
Xperia Z Ultra با بدنه‌ای به ضخامت ۶.۵ میلی‌‌‌متر که به زیبایی صنعتگری شده و نیز وزن تنها ۲۱۲ گرم به منظور حمل و نقل بسیار آسان، فوق‌العاده باریک و سبک می‌باشد. مهارت Sony در طراحی و توجه به جزئیات، با خطوطی تمیز و موادی ممتاز گامی به جلو برداشته است. جلو و پشت دستگاه از شیشۀ آبدیده ساخته شده که با پانل OptiContrast™ سطحی یکپارچه را تشکیل داده و در یک قاب فلزی نوآورانۀ یکپارچه که ظاهری خیره‌کننده از هر زاویه‌ای را ایجاد می‌کند، جای داده شده است.  
این تلفن هوشمند همان طراحی تحسین برانگیز OmniBalance را که در Xperia Z و Tablet Z استفاده شده بود، دارد. Xperia Z Ultra در رنگ‌های مشکی، سفید و بنفش در دسترس خواهد بود.


تنها تلفن هوشمند Full HD ضد آب
Xperia Z Ultra هم زیبا و هم بادوام است. این تلفن هوشمند با رتبه های تحسین برانگیز IP55 و IP58 نه تنها در برابر گرد و غبار مقاوم است بلکه ضدآب** نیز هست که این به شما آزادی عمل استفاده از آن را در هر مکانی می‌دهد. شما حتی می‌توانید با فیلم‌برداری  Full HD در زیر آب تجربۀ تلفن هوشمند مجهز به نمایشگر بزرگ خود را به سطحی جدید ارتقا دهید. دوربین این دستگاه به "Exmor RS برای موبایل"، HDR هم برای عکس و هم برای فیلم و نیز حالت خودکار فوق‌العاده که به طور خودکار هر زمان که لازم باشد HDR و کاهش نویز را فعال می‌کند، مجهز است. بنابراین می‌توانید تصاویری خیره کننده را حتی در شرایط نوری چالش برانگیز، ثبت کنید.

نهایت تجربۀ سرگرمی
Xperia Z Ultra یگانه دستگاهی است که نهایت تجربۀ سرگرمی تلفن مجهز به نمایشگر بزرگ، برای تماشای فیلم‌ها، بازی کردن، خواندن کتاب‌ها و مرور وب را ارائه می‌کند.
برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای Sony، "WALKMAN”، Album و Movies، از طریق یک نقطۀ دسترسی یافتن محتوای آنلاین و آفلاین را با روش‌های جدیدی برای لذت بردن از محتوا و به اشتراک گذاری آن، امکان‌پذیر می‌سازند.
برنامۀ "WALKMAN” با بکارگیری موتور صوتی Sony و یکپارچه‌سازی با Facebook برای اشتراک‌گذاری و یافتن موسیقی جدید، به گونه‌ای بی‌نظیر دسترسی یکپارچه به تمامی آهنگ‌های دانلود شدۀ شما را فراهم می‌آورد.
برنامۀ Movies روش‌های تعاملی جدیدی را برای یافتن، مدیریت و نمایش محتوای فیلم فراهم می‌آورد.
برنامۀ Album یکپارچه‌سازی با سرویس PlayMemories Online۲ را که به شما اجازه می‌دهد در هر کجا که هستید به طور آنی و آسان از طریق برنامۀ  Album به تمامی عکس‌های‌تان دسترسی داشته باشید، ارائه می‌دهد. شما حتی می‌توانید برای دسترسی و لذت بردن از عکس‌های‌تان بر روی هر یک از دستگاه‌های Sonyمورد علاقۀ‌ خود، آپلود خودکار عکس‌ها به سرویس PlayMemories Online را تنظیم کنید.
برنامۀ Sony Reader دسترسی یکپارچه به Reader store۲ را فراهم می‌آورد. بنابراین می‌توانید پرفروش‌ترین عناوین را دانلود کرده و از آنها لذت ببرید. این برنامه همچنین به شما اجازه می‌دهد کتاب‌هایی را که خریداری کرده‌اید با فرمت‌های پرطرفدار همگام‌سازی کرده و به خواندن آنها از همان صفحه ادامه دهید.



نهایت کارآیی با سریع‌ترین پردازشگر تلفن هوشمند

Xperia Z Ultra مجهز به سریع‌ترین پردازشگر تلفن‌ هوشمند، پردازشگر Qualcomm Snapdragon 800 با HD voice، است که به همراه حالت ClearAudio+ و افزایش بلندی صدای Xloud متعلق به Sony، نه تنها سرعت و عملکردی متمایز را ارائه می‌کند بلکه صدا و کیفیت صوتی بی‌نظیری را فراهم می‌آورد.
حالت Battery STAMINA با تشخیص زمانی که از نمایشگرتان استفاده نمی‌کنید و خاموش کردن خودکار عملکردهایی که با آنها نیازی ندارید در عین فعال نگه داشتن اعلان‌هایی که می‌خواهید،  به طور چشم‌گیری زمان آماده به کار تلفن هوشمندتان را تا چهار برابر یا بیشتر۱ افزایش می‌دهد. به محض اینکه کلید روشن/خاموش را برای فعال کردن نمایشگر دستگاه فشار دهید، همه چیز دوباره فعال و روشن می‌شود.
ساخته شده برای کسب و کار
Xperia Z Ultra به لطف نمایشگری با پاسخگویی لمسی فوق‌العاده به همراه قابلیت تشخیص دستخط که با هر نوع مدادی سازگار بوده و همچنین با قلم‌های دیجیتال و برخی از قلم‌های معمولی سازگاری دارد (قلم‌های دیجیتال خازنی یا قلم‌های معمولی با نوک فلزی با قطر بیش از ۱ میلی‌متر)، همراهی ایده‌آل برای کسب و کار شماست. شما می‌توانید در حین تماس یادداشت‌ برداری کرده یا طرح بکشید. بنابراین همیشه آمادۀ ثبت ایده‌ها به محض رخ دادن آنها هستید. صفحه کلید آسان این دستگاه به همراه برنامه‌های کاربردی کوچک برای کمک به کارایی برای ورود متن یک دستی و اجرای چند کار هم‌زمان ایده‌آل است. بنابراین دیگر زمانی را برای تعویض و مرور پنجره‌ها از دست نخواهید داد.
معماری امنیتی قدرتمند با پشتیبانی از چندین اشتراک که سریع و آسان تنظیم می‌شوند، هم اطلاعات شخصی و هم اطلاعات شرکتی شما را محافظت می‌کند. برنامه‌های کاربردی با گرایش به کسب و کار در آینده و در غالب به روز رسانی‌های نرم‌افزار ارائه خواهند شد تا از دریافت بهترین تجربۀ تلفن هوشمند توسط شما، چه برای کار و چه برای بازی، اطمینان حاصل شود.


قابلیت اتصال فراتر
شما می‌توانید با عملکردهای تک لمسی به طور آنی وآسان موسیقی، عکس‌ها و فیلم‌های خود را از تلفن هوشمندتان با طیفی گسترده از دستگاه‌هایSony که مبتنی بر NFC هستند، شامل بلندگوها، SmartWatch، هدست‌های بی‌سیم و تلویزیون‌ها، به اشتراک بگذارید. چندین دستگاه جدید و نوآورانه به طیف دستگاه‌های متصل پرطرفدار ما افزوده می‌شوند.
SBH52 یک گوشی Bluetooth™ هوشمند و پویاست که مدیریت آسان تماس‌ها را بدون دخالت دست و تنها با با یک بار فشردن، در عین اینکه تلفن خود را به راحتی در کیف خود قرار داده‌اید، فراهم می‌آورد. نمایشگر OLED به آسانی به شما اجازه می‌دهد تا لیست تماس‌های خود را مرور کرده، پیام‌های‌تان را دیده و ببینید که چه کسی در حال برقراری تماس با شماست. شما همچنین می‌توانید از آن برای گوش دادن به آهنگهای‌تان یا به رادیو FM مستقل با RDS، استفاده کنید.جفت‌سازی و اتصال آن نیز به آسانی و با مماس کردن آن با Xperia Z Ultra یا دیگر دستگاه‌هایی که از NFC پشتیبانی می‌کنند، انجام می‌شود. این دستگاه طراحی ساده‌گرایانه و شیکی داشته و ضد پاشش آب می‌باشد. این بدان معناست که شما می‌توانید از آن در هرکجا و هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید.


SmartWatch 2 SW2، تازه‌ترین نسل ساعت هوشمند، به شما کمک می‌کند بدون اینکه تلفن هوشمندتان را از جیب یا کیفتان خارج کنید، همه چیز را دنبال کنید. SmartWatch 2 یک ساعت دیجیتال چندکاره به معنای واقعی کلمه و کنترل از راه دور تلفنی است که به شما اجازه می‌دهد تا اعلان‌های خود را دریافت کنید، موسیقی خود را کنترل کنید و برای مدیریت آسان تماس‌ها با استفاده از عملکرد تک لمسی NFC به هدست Bluetooth™ متصل شوید. طراحی مقاوم در برابر آب، این دستگاه را همه‌کاره ساخته تا بتوانید از آن در مکان‌های بیشتری استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید آن را با هر بند ساعت استانداردی شخصی‌سازی کنید. شما می‌توانید از این ساعت هوشمند به تنهایی یا با اتصال به تلفن هوشمند خود استفاده کنید. بیش از ۲۰۰ برنامۀ کاربردی برای نسل اول ساعت هوشمند ما در دسترس می‌باشد و ما انتظار داریم با دسترسی آزاد به API، برنامه‌های جدید با سرعت و سهولت بیشتری برای SmartWatch 2 نوشته شوند.
پایۀ شارژ مغناطیسی DK30 با داشتن یک پین مغناطیسی نوآورانه به شما اجازه می‌دهد تا Xperia Z Ultra خود را به تنها با یک دست صورت چسبیده در پایه قرار دهید. زمانی که تلفن شما شارژ می‌شود، طوری در زاویۀ دید مناسب قرار می‌گیرد که می‌توانید به راحتی حتی در زمان شارژ کردن دستگاه به تماشای فیلم‌های مورد علاقۀ خود بپردازید.

ویژگی‌های Xperia Z Ultra
•    نمایشگر ۶.۴ اینچی TRILUMINOS™ Display برای موبایل با کیفیت Full HD  و بهره‌‌گیری از  موتور پردازش تصویر X-Reality™ برای موبایل برای نهایت تجربۀ مشاهده
•    فوق باریک، طراحی با دوام ضدآب** و مقاوم در برابر گرد و غبار (IP55/IP58)
•    پردازشگر Qualcomm® Snapdragon™ 800 با سرعت ۲.۲ گیگاهرتز، چهار هسته پردازنده و 4G LTE برای عملکرد سریع
•    با هر نوع مداد و قلم‌های دیجیتال و برخی قلم‌های عادی (قلم‌های دیجیتال خازنی، قلم‌های عادی با قطر نوک بیش از ۱ میلی‌متر) بروی آن بنویسید و طرح بکشید.
•    اکوسیستمی کامل از لوازم جانبی برای سرگرمی‌های ممتاز و قابلیت اتصال تک لمسی
•    حالت Battery STAMINA  برای عمر بیشتر باتری
Xperia Z Ultra طی سه ماهۀ سوم سال ۲۰۱۳ در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد.(زمان دقیق و دسترسی بسته به بازار متفاوت خواهد بود).


 از دیگر محصولات معرفی شده توسط کمپانی سونی می توان به ساعت هوشمند جدید این کمپانی اشاره کرد.

Sony SmartWatch 2 صفحۀ نمایش دوم برای تلفن هوشمند مبتنی بر Android شماست که علاوه بر افزایش عملکردهای موجود تلفن، مزایای بی‌نظیری را نیز ارائه می کند.

این ساعت هوشمند با تلفیق شکل ظاهری و عملکرد در یک طراحی شیک عملکردهای یک ساعت چندکاره، نشان‌دهندۀ اعلان‌ها، رابط کاربری برنامه Android و کنترول از راه دور تلفن را دریک دستگاه گرد هم می‌آورد.

رویکرد متن باز با Android

قابلیت توسعۀ برنامه‌های کاربردی یک نکتۀ کلیدی در Sony SmartWatch 2 است. این دستگاه به منظور تناسب همه جانبه با نیازمندی‌های شما چه زمانی که در حال حرکت یا درحال ورزش هستید یا در یک جلسۀ کاری یا در خانۀ خود هستید، از طریق برنامه‌های اختصاصی بیشتر، بیش از هر ساعت هوشمند دیگری* قابلیت شخصی‌سازی دارد.

کافیست میزبان برنامه‌های SmartWatch را دانلود کرده و طیفی از عملکردهای بی‌همتا را تجربه کنید.

شما می‌توانید از بسیاری از این برنامه‌ها حتی بدون نیاز به دسترسی به تلفن خود لذت ببرید:

· تماس‌های خود را تنها با یک لمس ساده روی مچ دستتان مدیریت کنید

· با استفاده از یک برنامۀ کاربردی smart camera از طریق ساعت هوشمندتان از راه دور عکس بگیرید

· نمایش اسلایدهای خود را با استفاده از برنامۀ کاربردی Presentation Pal کنترل کنید

· می خواهید بدوید یا دوچرخه سواری کنید؟ یکی از برنامه‌های کاربردی نقشه بر روی SmartWatch را انتخاب کنید تا با یک مرور کلی بر روی مچ دستتان مسیر پیش رو را بررسی کنید.

· زمانی که به تلفنتان متصل نیستید، ایمیل‌هایی را که پیش‌تر دانلود کرده‌اید بخوانید

· از برنامه‌های کاربردی مربوط به سبک زندگی مانند Runtastic برای برنامه‌ریزی و ردیابی فعالیت‌های تناسب اندام خود در حال حرکت استفاده کنید

· بدون اینکه تلفنتان را از جیبتان خارج کنید، سریع و آسان آهنگ‌های پخش کنندۀ موسیقی خود را انتخاب کرده و میزان بلندی صدای آنها را تنظیم کنید.

SmartWatch 2 همچنین به لطف طراحی مقاوم در برابر آب و گرد و غبارش، هم شیک و هم به طور اطمینان بخشی محکم بوده و به شما برای لذت بردن در ساحل دریا یا در حال حرکت، چه به هنگام بارش باران یا در هوای آفتابی، آزادی عمل می دهد.

بازار رو به رشد فن‌آوری‌های پوشیدنی

یک کاربر معمولی تلفن هوشمند برای خواندن پیام‌ها، دیدن زمان، دیدن و ایجاد به‌روزرسانی‌های رسانه‌های اجتماعی، استفاده از برنامه‌های کاربردی مورد علاقه، عکس گرفتن، گوش دادن به موسیقی و بازی کردن با بازی‌های تلفن همراه، چندین بار در روز به تلفن خود سر می‌زند. SmartWatch 2 این نیاز را با ارائۀ یک دستگاه مناسب مجهز به صفحۀ لمسی که نیاز به خارج ساختن تلفن از جیب یا کیفتان را از بین می‌برد، برآورده می‌سازد.

استفان.کِی.پرسون(Stefan K Persson) مدیر بخش محصولات مکمل در Sony Mobile Communications گفت: " Sonyاز زمان عرضۀ نخستین ساعت دارای Bluetooth خود در سال ۲۰۰۷ تاکنون با افتخار رهبری بازار ساعت‌های هوشمند** را در اختیار داشته است. رقبای ما تنها اکنون و در حالی نخستین نسل از دستگاه‌های خود را روانۀ بازار می‌کنند که ما سومین نسل دستگاه خود را با تلفیق آگاهی به دست آمده از بیش از نیم میلیون مشتری با تخصص غنی Sony در فن‌آوری برای ساخت بهترین تجربۀ ساعت هوشمند تاکنون، به بازار عرضه می‌کنیم." پرسون افزود:"با تحقیق انجام شده از سوی تحلیل‌گران که فروش ۴۱ میلیون دستگاه ساعت 'هوشمند' تا سال ۲۰۱۶ را پیش‌بینی کرده اند، آیندۀ دستگا‌ه‌های پوشیدنی به طرزی باورنکرنی روشن است. ما بیش از ۲۰۰ برنامۀ کاربردی بی‌نظیر اختصاصی برای Sony SmartWatch با بیش از یک میلیون بار دانلود تاکنون داریم و به کار با شبکۀ قدرتمند برنامه نویسان خود برای ارائۀ تجربه‌هایی از ساعت هوشمند به گونه‌ای حتی جالب‌تر ازآنچه تاکنون ارائه شده است، ادامه می‌دهیم."

بهترین‌های Sony در یک ساعت هوشمند

اگر شما بر روی تلفن هوشمند یا تبلت از Android استفاده می‌کنید، Sony SmartWatch 2 ساعت هوشمند همراه ایده‌آل شماست.

استفاده از این دستگاه آسان بوده و برای دسترسی به اعلان‌هایی مانند پیام‌ها، تماس‌ها، ایمیل، Facebook™/Twitter™، تقویم یا استفاده به عنوان کنترل از راه دور برای Walkman™ یا سایر پخش‌‌کننده‌های رسانه از روی مچ دستتان مناسب است. این وسیلۀ جانبی بی‌سیم برای جفت‌سازی با دستگاه‌هایی با صفحۀ نمایش بزرگ مانند Xperia™ Z Ultra که به تازگی معرفی شده است، در زمانی که شرایط، استفادۀ جداگانه را طلب می‌کند، ایده‌آل است.

SmartWatch 2 به عنوان جانشین طبیعی Sony SmartWatch کنونی، ویژگی‌های جدیدی را مانند قابلیت اتصال NFC برای جفت‌سازی تک لمسی، طراحی ممتاز خیره کننده و طیفی از فن‌آوری‌ها شامل رزولوشن بالاتر برای مشاهدۀ واضح‌تر، دید بهتر حتی زیر تابش نور خورشید، دوام باتری بیشتر، رابط کاربری تعاملی‌تر، عملکرد خوداتکای ساعت و طیفی گسترده از برنامه‌های کاربردی از پیش نصب شده و پیشنهادی، معرفی می کند.

SmartWatch 2 زمانی که به تلفن شما متصل نیست به عنوان یک ساعت خوداتکای دیجیتال عمل می‌کند. شما می‌توانید اعلان‌هایی را که پیش‌تر دریافت کرده‌اید بخوانید، به زمان دسترسی داشته باشید، زنگ هشدارتان را تنظیم کنید یا حتی از نور آن برای جستجوی کلیدهای‌تان استفاده کنید.

SmartWatch 2 همچنین می‌تواند با هر بند ساعت مچی استاندارد ۲۴ میلی‌متری و همین‌طور بندهای ساعت Sony که به زودی در دسترس خواهند بود، برای نمایان کردن سبک شخصی‌تان، شخصی‌سازی شود.

Sony با استفاده از طراحی پیشگامانۀ خود به معرفی فن‌آوری‌های جدید ادامه داده و بزرگ‌ترین طیف لوازم جانبی مبتنی بر NFC در دسترس ازهدست های بی سیم گرفته تابلندگوهای قابل حمل، تلویزیو‌ن‌ها، تگ‌های هوشمند و ساعت هوشمند را در اختیار دارد.

ویژگی‌های کلیدی برای Sony SmartWatch 2

· روشنایی صفحه (خوانا بودن در زیر تابش نور خورشید)

· طولانی‌ترین عمر باتری برای یک ساعت هوشمند* (نشانگر سطح باتری، اخطار کم بودن میزان شارژ را نشان می‌دهد)

· مقاومت در برابر آب (IP57)

· نصب آسان (قابلیت اتصال و جفت سازی با استفاده از NFC)

· عملکرد خوداتکای ساعت

· کابل استاندارد micro USB برای شارژ کردن

· با داشتن یک رابط کاربری مشابه با رابط کاربری Android، تعاملی‌تر است

· صفحۀ نمایش بزرگ‌تر و رزولوشن بالاتر (۱.۶ اینچ، ۲۲۰ x ۱۷۶ پیکسل)

· مواد با کیفیت بالا (بدنۀ آلومینیومی و بندی از جنس فولاد ضد زنگ)

· سازگاری افزایش یافته (با اغلب تلفن‌های مبتنی بر Android کار می‌کند)

· بند مچی قابل تعویض – قابل شخصی‌سازی با هر بند استاندارد ۲۴ میلی‌متری

گزارش از: حسین عالیان
برچسب ها: دریچه ، سونی ، معرفی ، موبایل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
Hossein
۲۳:۳۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۴
گوشی z1 من ازش راضیم
Iran (Islamic Republic of)
Hossein
۲۳:۳۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۴
گوشی z1 من ازش راضیم
Iran (Islamic Republic of)
Hossein
۲۳:۳۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۴
گوشی z1 من ازش راضیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
بچه ها میخاین قیمتشو بدونین 2میلیون نا قابل هیچ گرانی بی علت و هیچ ارزانی بی حکمت
Iran (Islamic Republic of)
kamran
۲۱:۵۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۳
سونی عشقه
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۰۰:۴۸ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
خیلی عالیه ولی برای امروز بهتر فردا منتظر غولتر هاش باشیم
Iran (Islamic Republic of)
عـلی
۲۳:۲۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۳
من این گوشیو دارم من یک و دویس خریدمش ولی دوستم هفته پیش خردیده 990 تومن
Iran (Islamic Republic of)
شیرین
۱۱:۳۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
عالیهههه
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۳۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
فوق العاده است
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۳۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۳۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۳۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
فوق العاده است
Iran (Islamic Republic of)
veer
۰۷:۵۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
هزینه چقدره ؟
واقعا عالیه - عکس و فیلم و..... آزمایش کن
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
atena
۱۷:۳۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
من دارم میرم بخرمش فقط 2a کنید اندازش پشیمونم نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۱۳ تير ۱۳۹۳
بازاز
Iran (Islamic Republic of)
nadia
۱۰:۲۷ ۱۲ تير ۱۳۹۳
فعلا دارم پول پورشه مو جور می کنم
Iran (Islamic Republic of)
پارميس
۱۶:۵۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
عاليه ولي قيمتش چي؟
Iran (Islamic Republic of)
سیندرلا
۲۱:۳۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
خییییییلی قشنگه با مداد تحریری هم کار میکنه؟ قیمتش چنده؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۱۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
خیلی گوشی عالی هست ولی s4هم بد نیست.........
Iran (Islamic Republic of)
salmi
۱۱:۲۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
عالیه..عشق میکنم بهاش
Iran (Islamic Republic of)
matin
۱۴:۳۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا عالیه یعن سامسونگ و اچ تی سی باید برن جلو بوق بزنن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مهرداد
۰۲:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
سونی واقغااااا فوق العادست من z1 دارم نمیدونید وقتی تو استخر زیر اب باهاش عکس میندازم چه کیفیتی داره در ضمن دیگه از کیف و حالش چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۰۳:۰۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
من خریدمش 1350000 گوشی خیلی خوبیه ضد آب بودنشم تست کردم که همون به 10 تا گوشی میارزه فقط یکم ضعیف آنتن میده با سیم کارت های ایرانسل البته نمیدونم شاید مشکل از جا و مکان من باشه و واقعا گوشی با کلاسیه ها گفته باشم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۳
من یکیشو خریدم 1550000 واقعا عالیه و کار کردن باهاش خیلی لذت بخشه
Germany
ابوالفضل
۲۲:۳۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
simin
۰۰:۰۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
قيمت گوشي سوني Z Ultra هست 1500000 تومان
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۲:۱۳ ۰۴ دی ۱۳۹۲
عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت sony
Iran (Islamic Republic of)
سمی
۱۱:۴۸ ۰۲ دی ۱۳۹۲
ای بابامن هشت ساله گوشی سونی اریکسون مدلk750دارم نه خرابشده نه ازاین پولهادارم که عوضش کنم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۳:۴۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
تکنولوژی یعنی این xperia_z_ultra
Iran (Islamic Republic of)
amir hesam
۱۶:۵۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۲
گوشیه خیلی خوبیه
ما که نداریم
هرکس که خریده و یا میخواد بخره مبارکش باشه
Iran (Islamic Republic of)
فریدونی
۱۶:۴۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
مرسی از سایت خوبتان
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۱:۵۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۲
قبل از این گوشی های sony خیلی خوب نبود ولی واقعا من عاشق ای یکی شدم
United States of America
حامد
۲۰:۲۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۲
من اکسپریا زد الترا دارم.حرف نداره.دوربینش هرچی دوربینه می خوره.ولی نباید بهs4بی احترامی شود چون دوتاشو مامان وبابام دارن.به نظر خودم سونی نه هنگی نه منگی ونه هیچ بدی ای داره....
Iran (Islamic Republic of)
apple
۱۸:۰۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۲
فقط اپل مثل اپله
Iran (Islamic Republic of)
apple
۱۹:۱۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۲:۳۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۲
من خودم اکسپریا تی دارم واقعا عالیه.محشره....سامسونگ دیگه تکراری شده.....بعدش هم بره بوق بزنه
Iran (Islamic Republic of)
امیر ارسلان
۲۰:۰۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۲
اصلا تصاویر گوشی ها نبود
-
شیرین
۱۸:۱۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
من پولش رو ندارم بخرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
اي واي سلام.نامزدم برا تولدم اكسپريا زد خريده بخدا معركس .عاشقشم هم عاشق گوشي هم عاشق نامزدم .بخدا خيلي خوشكله امكاناتشم توپه
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
من که گوشیه گلکسی مگا 6.3 دارم خیلی هم ازش راصیم این گوشی رو میذاره تو جیبش
Iran (Islamic Republic of)
sepideh
۱۹:۲۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
عالیه ب خدا...ب همگی توصیه میکنم بگیرین...من ک راضیم
Iran (Islamic Republic of)
mamad dj
۰۰:۲۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
خیلی ردیفه
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۲۰:۱۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
منم خیلی خوشم اومد .ولی هزینه بالایی میخواد
Iran (Islamic Republic of)
مهیا
۲۲:۴۱ ۲۳ آبان ۱۳۹۲
من میخوام بخرم فقط بین این و گلکسی 3و4 موندم.....
Iran (Islamic Republic of)
فرفری
۱۴:۳۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۲
واااااااااااااااای چه خنشگهههههههه منم موخوااااام
United States of America
دخی
۲۱:۱۹ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
وااااااااااااای خدا چقدر نازه من اینومیبینم فقط حسرت میخورم ماکه پولمون نمیرسه ازاین گوشی هابخریم اخرش افسردگی میگیرم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۲
خیلی خوبه ولی قیمت.........؟
United States of America
الناز
۲۳:۲۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
سلام اگر میشه قیمتش و بگید من میخوام بخرم
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۱۲:۴۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
قیمتش از دو میلیون و پنجاه تا دو میلیون و صد و هشتاد متغییره
Iran (Islamic Republic of)
فائزه
۲۰:۲۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
خیلی خوب بود فقط اگه میشه آدرس این موبایل ها رو برام بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۱۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
من قیافه ی گوشی واسم مهمه!چون خوشگله میخرمش
Iran (Islamic Republic of)
وحید09309075773
۲۳:۱۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
گوشی های خوبی هست
Iran (Islamic Republic of)
وحید09309075773
۲۳:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
گوشی های خوبی هست
Iran (Islamic Republic of)
اتی
۲۲:۵۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
من 900 قیمت کردم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۲۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
سونی هم مثل سامسونگ داره از خودش خلاقیت نشون می ده من که امسال می خواهم این فبلت را خریداری کنم چون بر خلاف اکسپریا زد حرف نداره.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۲۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
سونی هم مثل سامسونگ داره از خودش خلاقیت نشون می ده من که امسال می خواهم این فبلت را خریداری کنم چون بر خلاف اکسپریا زد حرف نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۲
به نظر من که galaxyبهتره
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۲۱:۳۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
بنده به عنوان یک مهندس الکترونیک عرض می کنم:در دنیای الکترونیک هیچ برندی در حد و اندازه سونی نیست.چون مولد تکنولوژیست نه مقلد.جهت اطلاع بیشتر لغت سونی را در بزرگترین منبع علمی دنیا (ویکیپدیا)سرچ کنیدتا با سونی اشنا شوید.دنیای الکترونیک به جد مدیون زحمات سونیست.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۴۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
عالیه..........
بهتراز این نمیشه!!
United States of America
اریانیا
۰۳:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
خوبه اما عالی نیست برای این گوشی 4 هسته خیلی کمه
Iran (Islamic Republic of)
سورن
۰۱:۱۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
قیمت گوشیه چنده
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۸:۱۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
آیا در حال حاظر این گوشی در بازارهای ایران موجود است؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۸:۰۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
آیا در حال حاظر این گوشی در بازارهای ایران قرار دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۲۳ ۲۴ تير ۱۳۹۲
قیمتش چند میتونه باشه تا حالا وارد بازار شده بچه ها
Iran (Islamic Republic of)
maghz
۲۰:۴۸ ۲۲ تير ۱۳۹۲
Woooooooow.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۱۲ ۲۰ تير ۱۳۹۲
من اکسپریا یو دارمو ازش راضیم.سونی همه ی مدلاش عالین
Spain
سهی
۱۶:۵۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
mishe begi gheimate goshit chande?man donbale yegoshie khob migardam.mamnoon
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۹ تير ۱۳۹۲
از موقعی که سونی از شرکت اریکسون جدا شده خیلی پیشرفت داشته
واقعا گوشی معرکه ای هست بدون تعصب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۴۸ ۱۸ تير ۱۳۹۲
من اکسپریا نئو ال دارم ازش راضی ام ولی وقتی اینو میبینم نمیتونم تحمل کنم ... میدونم اگه برم تو فکرش میخرمش ... فکر کنم قیمتش نزدیک 2 تومن باشه...
-
BATESTA
۲۰:۱۰ ۱۸ تير ۱۳۹۲
2تومن چیه قابل تورا نداره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۹۲
قیمتش دور ور 3 تومان می باشد
Singapore
saeed
۲۲:۳۷ ۱۴ تير ۱۳۹۲
قیمتی نداره فقط 750 یورو ناقابل..
Iran (Islamic Republic of)
پارسا اریاس
۱۰:۱۴ ۰۷ تير ۱۳۹۲
عالی
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۲:۲۴ ۰۶ تير ۱۳۹۲
یاسر موافقم فقط اپل اخر سرعت و مدل و فناوری و برنامه هست.
راستی داداش از قیمتاشون خبر نداری چند شدن؟؟؟؟
Hong Kong
Hadi
۲۰:۵۵ ۰۶ تير ۱۳۹۲
اگه سامسونگ حتیgalaxy s XII رو هم بسازه باز به سونی نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
دخترخانم
۱۹:۴۱ ۰۶ تير ۱۳۹۲
چرا قیمتشو نمی زنید-اصلا اومده تو ایران-من می خوام بخرم -
Iran (Islamic Republic of)
عالیان-دریچه
۰۰:۳۴ ۰۸ تير ۱۳۹۲
هنوز تو ایران نیومده هروقت اومد چشم
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۵:۰۰ ۰۶ تير ۱۳۹۲
راست میگن بچه ها!
کاش قیمتشو زده بودید... هر چند پولی توی جیبمون پیدا نمیشه!!!!!!!!!!
-
ایمان
۰۹:۲۲ ۰۶ تير ۱۳۹۲
حالمون گرفته شد
United States of America
ابوالفضل
۰۱:۲۹ ۰۶ تير ۱۳۹۲
فقط سونی (هیچ شرکتی جای سونی رو نمی تونه بگیره)
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۲۳:۳۵ ۰۵ تير ۱۳۹۲
فقط اپل
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۱۷ ۰۵ تير ۱۳۹۲
خیلی عالیه ولی من بیشتر موقع ها به این خبر ها توجه نمیکنم چون غصه ام میگیره چون نمیتونم بخرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۰۶ تير ۱۳۹۲
...
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۱:۳۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
خوب بگو خودم برات بخرم
Iran (Islamic Republic of)
sajad
۲۲:۰۱ ۰۵ تير ۱۳۹۲
بهترین مبایل
Iran (Islamic Republic of)
همین نزدیکی
۲۰:۴۷ ۰۵ تير ۱۳۹۲
عالی در حد تیم ملی
-
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۸ تير ۱۳۹۲
تیم ملی کمه بگو ال کلاسیکو
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۰:۴۲ ۰۵ تير ۱۳۹۲
کاش قیمتش روهم مد نوشتید.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۰:۴۱ ۰۵ تير ۱۳۹۲
کاش قیمتش روهم مد نوشتید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۷ ۰۵ تير ۱۳۹۲
عالیه فقط قیمتش چنده؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۰:۰۲ ۰۵ تير ۱۳۹۲
perfet
Iran (Islamic Republic of)
مطهره
۱۹:۳۶ ۰۵ تير ۱۳۹۲
لطفااگه میشه قیمت این گوشی هاروتوسایت بزارین.
Iran (Islamic Republic of)
یکی
۱۹:۳۵ ۰۵ تير ۱۳۹۲
کاش قیمتش رو هم زده بودید....
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۳۱ ۰۵ تير ۱۳۹۲
بابا سونی کارش درسته؟؟؟؟؟؟؟...............
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۳۷ ۰۵ تير ۱۳۹۲
واقعا عالیه اگه سونی همین جوری پیش بره از همه ی رقباش پیشی میگیره واقعا سونی بهترینه
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۸:۲۳ ۰۵ تير ۱۳۹۲
خييييييلي عاليه اوج فناوريه
Iran (Islamic Republic of)
farhad
۲۰:۳۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
پس شما یه سامسونگ s4 بخر تا بفهمی تکنولوزی یعنی چی..فقط تبلیغات الکیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۳
آقای فرهاد سامسونگ اس4 من داشتم باطری ورم کرد زد صفحه نمایش رو پکوند ... کی میگه s4 بهتره ؟
در ضمن فقط من این مشکل روو نداشتم 30% گوشیهای اس 4 همین مشکل رو داشتن.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۴۹ ۰۵ تير ۱۳۹۲
واقعا عالیه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۴۹ ۰۵ تير ۱۳۹۲
واقعا عالیه
آخرین اخبار