با بهره برداري از بخش آلرژي بيمارستان قائم(عج) مشهد به عنوان نخستين بخش تخصصي کشور امکان ارائه خدمات بستري به بيماران نقص ايمني آسم و آلرژي در تمامي گروههاي سني فراهم شده است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ رئيس بخش آلرژي بيمارستان قائم (عج) اظهار داشت:‌ در اين بخش بيماران مبتلا به آلرژي هاي شديد، بيماران مبتلا به آسم، کهيرهاي شديد همراه با شوک، بيماران مبتلا به نقص ايمني آسم و آلرژي، راكسيونهاي دارويي و انفوزيون ايمونوگلوبولين وريدي خدمات تخصصي و فوق تخصصي دريافت مي کنند.

دکتر فرحزاد جباري آزاد با بيان این که تا پيش از اين بيماران با توجه به نوع بيماري و سن در بخشهاي داخلي، توراکس، عفوني و اطفال بستري مي شدند و از متخصصين آلرژي و ايمونولوژي به عنوان پزشکان مشاور استفاده مي شد، خاطر نشان کرد: ‌با بهره برداري از اين بخش که امکان بستري تمامي گروههاي سني از شيرخوار تا بالغ فراهم شده است، پزشکان متخصص آلرژي و ايمونولوژي به طور مستقيم بيماران را تحت درمان قرار داده و در صورت نياز از ديگر گروههاي پزشکي براي مشاوره استفاده مي کنند.

رئيس مرکز تحقيقات آلرژي دانشگاه علوم پزشکي مشهد اظهار داشت: ‌در درمانگاه اين بخش نيز امکان ارائه خدمات سرپايي تشخيصي و درماني و همچنين خدمات ايمونوتراپي و  واکسن تراپي  فراهم شده است.

دکتر جباري ظرفيت اين بخش را هفت تخت بستري شامل يك تخت ايزوله و 6 تخت معمولی عنوان کرد و گفت: ‌اين بخش چندي پيش با هزينه اي بيش از 5 ميليارد ريال به بهره برداري رسيده است./ح
برچسب ها: بستری ، آسم ، آلرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خانم موسوی
۲۲:۵۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۳
باسلام
خواهشمنداست آدرس مطب وشماره تلفن متخصصین آلرژی ونقص ایمنی پزشکان برام ایمیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی بذری
۱۸:۴۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
سلام لطفا آدرس مطب وشماره تلفن واسم ایمیل کنید یا برام پیام بفرستید باتشکر بذری09155125668
آخرین اخبار