رئيس پليس راهور تهران گفت: دانش آموزان مي‌توانند با در دست داشتن کارت ورود به جلسه از طرح هاي ترافيک و زوج و فرد عبور کنند.

سردار رحيمي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح خبر فوق اظهار داشت: پليس تهران براي دانش آموزاني که قصد شرکت در کنکور در روزهاي پنج شنبه و شنبه را دارند، تمهيدات ويژه اي را در نظر گرفته است.

رئيس پليس راهور تهران ادامه داد: دانش آموزاني که قصد دارند به همراه والدين و با خودروي شخصي به محل برگزاري آزمون ها بروند، مي‌توانند تا ساعت 8 صبح با نشان دادن کارت ورود به جلسه از محدوده زوج وفرد و طرح ترافيک بگذرند.

به گفته سردار رحيمي دوربين ها هاي کنترل طرح ترافيک تا ساعت 8 صبح قطع خواهد بود.

اين مقام ارشد راهور تهران در پاسخ به اينکه چگونه والدين ظهر همان روز از دوربين هاي طرح ترافيک عبور کنند، گفت:  دوربين هاي طرح ترافيک در خصوص خروج از طرح ترافيک به صورت آزمايشي عمل مي‌کند و هيچ گونه مشکلي براي هيچ يک از شهروندان به وجود نخواهد آورد.

وي به والدين تاکيد کرد که در زمان برگزاري امتحان از پارک هاي دوبله و سد معبر دوري کنند و با ماموران پليس راهور تهران که در محل‌هاي برگزاري امتحانان حضور دارند همکاري لازم را انجام دهند.

*تونل نيايش از امشب مسدود مي‌شود

سردار رحيمي در خصوص بسته شدن تونل نيايش و علت آن اظهار داشت: تونل نيايش بسيار در روند کاهش ترافيک در قسمت هاي شمال و شرق تهران تاثير گذار بوده است.

رئيس پليس راهور تهران ادامه داد: تونل نيايش به دليل تعميرات جزئي و آزمايشات و تست هاي ويژه از امشب راس ساعت 21 تا 8 صبح، هشتم تير به طور کامل مسدود خواهد بود.

*اجراي طرح ويژه اتوبان ها از امروز

سردار رحيمي در خصوص اجراي طرح ويژه مقابله با متخلفان رانندگي در اتوبان ها گفت: هموطنان بدانند که پليس براي کاهش حوادث رانندگي به هيچ عنوان با مشاهده تخلف گذشت نخواهد کرد.

وي ضمن اشاره به اينکه طي دو هفته گذشته 4 تن از هموطنان به دليل توقف در حاشيه اتوبان و دنده عقب جان خود را از دست دادند، گفت: طرح ويژه پليس تهران در اتوبان ها از امروز صبح اجرا شده است.

سردار رحيمي در خصوص اين طرح تشريح کرد: ماموران پليس راهور تهران چنانچه مشاهده کنند راننده اي در حاشيه اتوبان توقف کرده و يا به صوت دنده عقب در حال حرکت است بدون شک خودرويش را توقيف و به به پارکينگ انتقال مي‌دهند.
 
رئيس پليس راهور تهران درباره جريمه و نمره منفي اين افراد متخطي گفت: جريمه نقدي اين افراد 100 هزار تومان است و 5 نمره منفي نيز در گواهينامه اين متخلفان درج مي‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار