انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 16 عنوان کتاب های چاپ اول زمستان 91 و 22 عنوان چاپ اول بهار 92 رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، مریم فرخی سرپرست انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم رونمایی جدید ترین کتاب های تولیدی کانون گفت: انتشارات کانون در پایان هر فصل تازه هی نشر خود را طی مراسمی با حضور مدیر عامل کانون رونمایی می کنند و امروز نیز از 16 عنوان از کتاب های چاپ اول زمستان 91 و 22 عنوان از کتاب های چاپ اول بهار 92 رونمایی شد.

وی افزود: 15 عنوان از مجموعه نمایشنامه کودک و نوجوان نهم تیر در بازار تئاتر کودک و نوجوان رونمایی می شود.

فرخی تصریح کرد: مجموعه نامه نامور در 12 جلد به نگارش درآمده، داستان های مطرح شاهنامه با نوآوری هایی بازنویسی شده است.

سرپرست انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: در حوزه مباحث نظری نیز سه عنوان کتاب برای گروه اولیا و مربیان تهیه و تنظیم شد هاست که می توان به تصویرگری کتاب کودک، مروری بر انواع ادبیات کودک و نوجوان و از رمانتیتیسم تا پست مدرنیسم اشاره کرد.

وی اظهار داشت: این کتاب ها به ترجمه، تصویرگری، ویراستاری، تالیف، نقد و بررسی و کتابخوانی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان در ایران و جهان می پردازد.

فرخی تصریح کرد: از دیگر کتاب های جدید انتشارات کانون می توان به مجموعه شعر " غم های قلابی" ، " در این خانه برای همیشه ماندم"، " داستان آوازی برای وطن" ، " داستن قیچی که به دنبال کار می گشت" و " دختر ادبی پنجره ای رو به ماه" اشاره کرد./ي2
برچسب ها: کتاب ، کانون ، پرورش فکری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار