بهترین دروازه بان تیم فوتسال جهان گفت: با مساعدت مسئولان باشگاه دبیری توانستم با تیم نوریل نیکل روسیه قرار داد دو ساله ببندم.

مصطفی نظری دروازه بان فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طی چند ماه گذشته مذاکراتی با باشگاه روسیه ای داشتم اما عقد قرارداد تنها در گروه رضایت باشگاه دبیری تبریز بود.

خوشبختانه مسئولان باشگاه مانعی بر سر راه من قرار ندارند و رضایت خود را مبنی بر جدا شدنم از تیم اعلام کردند که برای مساعدت و همیاری که داشته باید از آنها تشکر کنم.

نظری در ادامه بیان کرد: با تیم نوریل نیکل روسیه پس از مذاکراتی انجام شد قرارداد دو ساله ای را امضا کردم، تمرینات این تیم تا 25 روز دیگر آغاز می شود که باید در این مدت شرایط را فراهم سازد و تمرینات بدنسازی را همراه این تیم آغاز کنم.

کیفیت سوپر لیگ فوتسال این کشور را می پسندم، انجام بازی های فشرده، حضور تیم های قدرتمند در لیگ و همچنین انجام بازی های حرفه ای از فاکتور هایی است که باعث پیوستنم به این تیم شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: این تیم روسی با کسب دو عنوان قهرمانی جزو تیم های حرفه ای به شمار می آید البته در دو سال گذشته مسئولان باشگاه نوریل نیکل با سرمایه گذاری های کلان تلاش خود را به کار گرفته اند تا جزو بهترین ها باشند.

امیدوارم همراه این تیم روزهای حرفه ای خوبی را پشت سر بگذاریم، برای اینکه از تمرینات تیم عقب نمانم تا پایان تیر ماه عازم روسیه می شوم تا فصل جدیدی را از زندگی حرفه ای خود آغاز کنم./آق
برچسب ها: نظری ، دروازه بان ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار