حدود 811 عنوان كتاب كودك و نوجوان به شانزدهمين جشنواره كتاب كودك و نوجوان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران حاضر در محل "حميد نوايي‌لواساني" دبير شانزدهمين جشنواره كتاب كودك و نوجوان در نشست خبري اين جشنواره گفت: پيش از اين جشنواره كتاب كودك و نوجوان به صورت دوسالانه برگزار مي‌شد اما با دستور مدير‌عامل كانون از اين پس سالانه برگزار مي‌شود.
وي افزود: در شانردهمين جشنواره كناب كودك و نوجوان از كتابهاي برگزيده سال 91 تقدير مي‌شود.
مسائل حوزه نشر كتاب كودك و نوجوان تعامل كانون با ناشران و وضعيت كتابخواني بررسي خواهد شد.
"نوايي لواساني" تصريح كرد: دبيرخانه شانزدهمين جشنواره كتاب كودك و نوجوان 811 عنوان كتاب ارسال شده كه از ميانگين دوسالانه در سال 91 بالاتر بوده از اين عناوين 211 عنوان مربوط به كتاب‌خواني و 561 عنوان كتاب كودكان و خردسالان است.
دبير شانزدهمين جشنواره كتاب كودك و نوجوان بيان كرد: در بخش جنبي جشنواره براي نخستين بار نمايشگاهي از كتاب‌هاي‌ برگزيده پنج سال اخير را با هدف اطلاع‌رساني و دست‌يابي خانواده‌ها و كتابخانه‌ها به اين كتابها بر‌پا مي‌كنيم.
وي اظهار داشت: در مدت چهار روز برگزاري جشنواره نشست‌هاي تخصصي در حوزه ادبيات كودك و نوجوان با حضور نويسنده و تصوير‌گر كتاب برپا مي‌شود.
همچنين نشست‌هاي تخصصي با حضور اساتيد دانشگاهها و همه علاقمندان به ادبيات كودك و نوجوان برگزار نمي‌شود.
"نوايي لواساني" تصريح كرد: نشست پژوهش 30 سال ادبيات داستاني كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و تاثير آن در هويت‌يابي جوانان در حاشيه شانزدهمين جشنواره كتاب كودك و نوجوان برگزار مي‌شود.
شايان ذكر است؛ شانزدهمين جشنواره كتاب كودك و نوجوان 15 تا 18 تير در مركز آفرينش‌هاي فرهنگي هنري كانون واقع  در خيايان حجاب برگزار مي‌شود./رم
برچسب ها: کتاب ، کودک ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار