سارقی که پس از چندین فقره سرقت 6 ماه از دست ماموران متواری بود توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، 6 ماه گذشته پلیس تهران شخصی را به دلیل چندین فقره سرقت خودرو و منازل در شهرک اکباتان به نام "کامران" 25 ساله شناسایی کرد و تحت تعقیب قرار داد.

این سارق حرفه ای که حدود 6 ماه از تهران خارج شده بود و از دست ماموران متواری بود مجدداً جهت انجام سرقت به شهرک اکباتان بازگشت.

ماموران در حالی که دوربین های امنیتی را رصد می کردند از حضور این سارق فراری مطلع شدند.

به دنبال این موضوع ماموران کلانتری 135 آزادی موظف شدند تا سارق را ردیابی و دستگیر کنند.

در این راستا مامورین واحد گشتی این کلانتری توانستند با اشراف کامل اطلاعاتی سارق را در موقعیت خیابان نفیسی که با یک دستگاه خودروی وانت مزدا در حال تردد بود ردیابی کنند.

متهم پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار در طول مسیرهای جاده مخصوص کرج، بلوار گل ها، جاده قدیم کرج نمود و به ایست و تذکرات پلیس که از طریق بلندگو داده می شد بی توجهی کرد.

در ادامه ماموران به دلیل حساسیت موضوع اقدام به شلیک 3 تیر  به صورت هوایی و 4 تیر به سمت لاستیک خودرو  کردند که در نهایت لاستیک جلوی خودرو مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و متهم در محدوده کلانتري 151 یافت آباد در خیابان سلیمانی دستگیر و خودرواش توقیف می شود.

رئیس کلانتری 135 آزادی سرهنگ حجت ا.. مرادی با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم نامبرده با اعتراف به ده ها فقره سرقت خودرو و منازل شهرک اکباتان پرونده اش تشکیل و به مقام قضایی ارجاع شد.

برچسب ها: شلیک ، هفت تیر ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار