فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني پنجشنبه و جمعه 6 و 7 تير ماه كه از شبكه هاي سيما پخش مي شـوند معرفي شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رساني ملي؛ اين فيلم ها به شرح زير معرفي شدند.
 
شبكه يك
 
 فيلم سينمايي « روي من حساب كن » به كارگرداني كِنِت لونر گان، پنجشنبه 6 تير ماه ساعت 22:00 از شبكه يك سيما پخش مي شود .
در خلاصه داستان فيلم آمده: سامانتا زن جواني است كه پس از جدايي از همسرش وظيفه بزرگ كردن رودي پسر كوچكش را بر عهده مي گيرد. او تلاش مي كند تا جاي خالي پدر را براي رودي پر كند اما در اين كار چندان موفق نيست. برادرش تري كه كار و درآمد مشخصي ندارد ، تصميم مي گيرد تا به سراغ سامانتا برود و از او پول قرض كند. ورود او به زندگي سامانتا باعث ايجاد رابطه اي نزديك بين تري و رودي مي شود. رودي كه همواره جاي خالي پدرش را حس مي كرد با وجود تري احساس بهتري پيدا مي كند و ...
 
 فيلم تلويزيوني « شناسايي » به كارگرداني و تهيه كنندگي ابراهيم كيهاني ، جمعه 7 تير ماه ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش خواهد شد .
داستان فيلم از اين قرار است كه : بعد از حمله عراق به فاو و شلمچه عراق تصميم گرفت به جزاير مجنون حمله كند. شهيد علي هاشمي و تعدادي از رزمندگان باقي ماندند كه تمام نيروهايي كه در خط مانده اند را به عقب برگرداند و هرچه از طريق فرماندهي به ايشان اعلام شد كه به عقب برگردد ولي گفتند تا تمام نيروها برنگردند ، من برنمي گردم. شهيد هاشمي تلاش فراوان كرد و تعداد زيادي از رزمندگان را به عقب برگرداند ولي ...
 
شبكه دو
 
فيلم سينمايي « تعقيب سايه ها » به كارگرداني علي شاه حاتمي، ساعت 1 بامداد روز پنج شنبه 6 تير ماه از شبكه دوسيما پخش مي‌شود .
در خلاصه داستان فيلم آمده : در پي وقوع انفجار خودرويي ، ارشد گروه تحقيق پليس شروع به كار كرده و با كمك يكي از مجروحين حادثه هويت و شماره خودروي عامل اصلي بمب گذاري  تيمور ايده لو ) شناسايي مي‌شود. تيمور كه سال گذشته در جريان توزيع مواد مخدر دستگير شده بود ، به ده سال زندان در دادگاه سنندج محكوم شده ولي به قيد ضمانت آزاد و متواري مي گردد. بمب گذاري توسط تيمور در خودروي ديگر و انفجار يكي از آن ها كه باعث شهادت دو تن از مأموران خنثي سازي مي شود پليس را در يافتن عوامل بمب گذاري از جمله تيمور مصر مي سازد. محل اصلي عاملين انفجار شناسايي مي شوند و ساكنين آن بجز تيمور دستگير مي گردند. تيمور كه براي اجراي نقشه خود جهت بمب گذاري در نقطه ديگر شهر از خانه خارج شده بود تحت تعقيب قرار مي گيرد. سرانجام ... .
 
انيميشن « ويلي گنجيشكه » به كارگرداني جيمي هيوارد و تهيه كنندگي باب گوردون محصول 1989 مجارستان ، پنج شنبه 6 تير ماه ساعت 7:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود .
داستان از اين قرار است كه: پسري به نام ويلي با خواهر و مادرش در آپارتماني زندگي مي كند. او در تخيلات خود با گربه خانگي زياد بازي مي كند و گاه او را زياد اذيت مي كند و دائم او را دنبال مي كند تا اينكه روزي قصد اذيت كردن و زدن گنجشكي را دارد، ولي تيرش به هدف نمي خورد و گنجشك فرار مي كند، پيرزني كه مدعي حفاظت از حقوق حيوانات است پيش او مي آيد و به خاطر اين كار مؤاخذ مي كند در نهايت با اسپري مخصوص كه دارد او را تبديل به گنجشك مي كند و ناگهان اسپري تمام مي شود و ... .
 
فيلم سينمايي « روياي رابرت كوچولو » به كارگرداني آرماندز زوربوليس ، محصول سال  2009 اطريش و ليتواني، پنجشنبه 6 تير ماه ساعت 14:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد .
در اين فيلم مي بينيم: خانواده آبوسينس قادر به پرداخت اقساط وام مسكن خود نمي باشند و در نتيجه بانك خانه شان را مصادره مي كند. دو فرزند خانواده در صدد كمك به پدر و مادرشان مي باشند كه رابي بر اساس خشم خود و فكر اينكه چه كند تا خانه شان را مجدداً به دست آورد در خواب به همراه خواهرش به بانك دستبرد مي زند ولي آنها اسكناس هاي تقلبي در بانك پيدا مي كنند و پليس متوجه كلاهبرداري بانكدار ها و چاپ اسكناس تقلبي مي شود و سر انجام ... . 
 
فيلم تلويزيوني « تروريست » به كارگرداني حبيب الله بهمني و تهيه كنندگي منصور سهراب پور ، پنجشنبه 6 تير ماه ساعت 21:00 از شبكه دو سيما روي آنتن مي رود .
در اين فيلم خواهيد ديد : يك گروه از منافقين در كشور آلمان مشغول  فعاليت هاي پنهاني و سياسي هستند. يكي از آنها با يك گروه پزشكي كه مشغول انجام تحقيقاتي روي مركز خاطرات مغز انسان هستند آشنا مي شود. او  برخي از نفرات گروهك منافقين را كه از عراق براي مرگ تدريجي به آلمان فرستاده مي شوند، براي انجام آزمايشات روي مغزشان به آنها معرفي مي‌كند. وي در ازاي اين كار مبلغي از گروه پزشكي دريافت مي‌نمايد. اما... . 
 
فيلم سينمايي « قهرمان راه آهن » به كارگرداني گِرگ ترنان ، جمعه 7 تير ماه ساعت 7:30 از شبكه دو سيما پخش مي شود .
داستان فيلم محصول سال  2009  كانادا، انگليس و آمريكا به تهيه كنندگي نيكل استين در مورد قطار جديدي به اسم اسپنسر است كه وارد ايستگاه شهر مي شود، او براي حمل مصالح مورد نياز ساخت ويلاي فرماندار آورده شده است.  اسپنسر قطار بي ادب و خود خواهي است و مدام بقيه قطار ها را مسخره مي كند براي همين، توماس كه بهترين قطار شهر است با او قرار مسابقه مي گذارد. روز مسابقه ترمز توماس پاره شده و او از مسير اصلي راه آهن خارج شده و وارد يك خط آهن قديمي  مي شود، انتهاي اين خط آهن به وارد جنگل مي شود، كه توماس در آنجا با قطار قديمي به اسم قهرمان آشنا مي شود كه سالهاست از كار افتاده و از ترس اين كه او را به دست ذوب كنندگان بسپارند خود را در جنگل مخفي كرده،  توماس تصميم مي گيرد با كمك دوستانش... . 
 
فيلم سينمايي « من كلام هستم » به كارگرداني نيلا مدهاب پاندا و تهيه كنندگي سانتانو ميشرا ، جمعه 7 تير ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما روي آنتن مي رود .
داستان فيلم از اين قرار است كه: كلام پسر بچه اي فقر است كه جهت تأمين مالي خانواده براي كار  به رستوران دائي اش مي رود. در رستوراني كه او كار مي كند؛ پسر بچه اي هم سن و سال او، اما غني و ثروتمند در هتلي بالاي رستوران زندگي مي كند. پدر اين پسر رييس هتل بوده در گذشته از خانواده سلطنتي هند بوده است. با اين حال هر چند با حوادث ناگوار روزگار به اين هتل نقل مكان مي كند؛ خوش ندارد فرزندش كمار با فقيران و مستمندان ارتباط داشته باشد. كلام از ابتداي ديدار با كمار طرح دوستي ريخته؛ دوستيشان را مخفيانه ادامه مي دهند. كلام كه نامش را از رييس جمهورشان وام گرفته است؛ تصميم مي گيرد ...
 
فيلم تلويزيوني « خانه‌اي در دوردست » به كارگرداني كاظم معصومي ، جمعه 31 خرداد ماه ساعت 23:00 از شبكه دو سيما پخش مي شود .
داستان دختربچه‌اي شش ساله به نام آوين است كه در پي يك ناخوشي به بيمارستان منتقل و در آنجا مشخص مي‌شود كه مجروح شيميايي است و از سرطان خون رنج مي برد. جستجو براي كشف گذشته و هويت او آغاز مي شود. اين موضوع ريشه در پدر و مادر سردشتي آوين دارد كه در اثر بمباران شيميايي رژيم بعثي به عارضه‌هاي شيميايي دچار شده اند. در اين ميان، دكتر حميد اعتمادزاده و دكتر توكلي مي كوشند كودك را مداوا كنند كه در اين مسير دچار مشكلاتي مي شوند. دكتر اعتماد و خانم دكتر توكلي از هم طلاق گرفته اند و علت آن هم رفتن آقاي اعتماد به آمريكا براي گرفتن تخصصص بوده و خانم دكتر هم به مناطق جنگ زده رفته و به خاطر همين طلاق گرفته اند. در اين بين آوين تلاش مي كند تا آن دو را به هم نزديك سازد. دكتر اعتمادزاده و دكتر توكلي با كمك اطرافيان مي فهمند كه ...  
 
شبكه سه
 
فيلم تلويزيوني « مسير انحرافي » به كارگرداني بهرنگ توفيقي و تهيه كنندگي محمد هاشمي ، پنجشنبه 6 تير ماه ساعت 11 از شبكه سه سيما بازپخش مي شود .
داستان اين فيلم از اين قرار است كه : در يك جزيره ناشناخته، دانشمندي قصد دارد يكي از هواپيماهاي ايراني را كه سرنشينان آن تعدادي از نخبگان هستند به ‌سوي آنجا كشانده و با آزمايش‌هاي متعدد روي آنان به مقاصد خود دست يابد. در اين حين، هواپيماي مسافربري كه از ايران به مقصد آفريقاي جنوبي پرواز مي‌كند، به شكل كاملاً اتفاقي در مسير جزيره قرار مي‌گيرد و دانشمند به خيال آنكه اين همان هواپيماي مورد نظر است، با ايجاد اختلال در سيستم ناوبري هواپيما، باعث مي‌شود هواپيما در جزيره سقوط كند. حالا افرادي به اشتباه در جريان آزمايش‌ها قرار مي‌گيرند. آنها جامعه‌اي كوچك تشكيل مي‌دهند و تلاش مي‌كنند در كنار يكديگر راهي براي فرار از جزيره بيابند كه ... . 
 
فيلم تلويزيوني « پايان راه » به كارگرداني افسانه منادي و تهيه كنندگي نادر مقدس، پنجشنبه 6 تير ماه ساعت 16:30 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد .
در اين فيلم با بازي فاطمه گودرزي، فرهاد اصلاني و بهزاد خداويسي خواهيد ديد: بابك، سهراب و هما باخبر مي‌شوند كه پدرشان در بيمارستاني در شمال بستري شده است. حال وخيمي دارد و به اعضاي خانواده خبر مي‌دهند تا هرچه سريعتر خود را از تهران به شمال برسانند.  نحوه برخورد آنها با اين خبر متفاوت است. هر كدام از برادرها به دنبال بهانه اي هستند تا از زيربار اين سفر شانه خالي كنند اما موفق نمي شوند. اين سفر سه نفره، بهانه اي مي شود تا به زندگي آنها به خصوص بابك نگاهي بيندازيم. در بين راه خبر مي‌رسد كه ... .
 
فيلم تلويزيوني « خداحافظ بچه ( قسمت اول ) » به كارگرداني منوچهر هادي و تهيه كنندگي داود هاشمي، پنج شنبه 6 تير ماه ساعت 19 از شبكه سه سيما پخش مي شود .
داستان اين فيلم با بازي مهراوه شريفي‌نيا،  بهاره رهنما ، شهرام حقيقت دوست ، موضوع بچه دار نشدن زوج جواني است كه در پي عدم موفقيت براي به عهده گرفتن سرپرستي يك بچه از پرورشگاه، به دليل سابقه دار بودن مرد خانواده، شروع به انجام كارهاي خلاف براي آوردن بچه از پرورشگاه و يا دزديدن بچه مي‌كنند و به طور اتفاقي در يك بيمارستان با خسرو برخورد مي كنند كه صاحب ترمينال و مرد مرفه اي است كه به دليل نامهرباني‌هاي همسر اولش، زن ديگري را صيغه كرده است. و حال از او بچه دار شده است و ... . 
 
فيلم تلويزيوني « جايزه  براي بازنده ها » به كارگرداني رضا كمالي و تهيه كنندگي پيمان جعفري  ، جمعه 7 تير ماه ساعت 11 از شبكه سه سيما بازپخش مي شود .
در اين فيلم با بازي كمند امير سليماني، فريده دريا مج و زهره حميدي خواهيد ديد: ساكنين يك آپارتمان كه به نوعي درگير مشكلات مختلفي هستند، درگير يك موضوع جالب مي شوند. نيما پسر كوچك خانواده به مغازه مي رود تا خريد كند، اما چون مغازه دار مشغول ديدن فوتبال است يك نوشابه كه مال يك آقاي ديگر است را به نيما مي دهد و او هم آن را به خانه مي برد. مادر نيما نرگس كه با نوشابه و چيپس مخالف است خوردن نوشابه را براي نيما ممنوع كرده اما نيما يواشكي نوشابه را مي خورد و خواهرش متوجه جايزه صد ميليون توماني در نوشابه مي شود آنها با خوشحالي براي اين پول نقشه مي كشند زيرا براي رفتن به كانادا مشكل مالي دارند و شب هم به عقد خواهر نرگس ، نسيرن مي روند اما دو دزد آن شب به خانه آنها مي آيند و باعث مي شوند كه ... .
 
فيلم تلويزيوني « مرگ در مي زند » به كارگرداني و تهيه كنندگي مصطفي رزاق كريمي از توليدات سال  1391 مركز سيما فيلم، جمعه 7 تير ماه ساعت 14:30 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد .
داستان اين فيلم با بازي داريوش اسد زاده، كوروش تهامي، ناصر گيتي جاه و گلاره عباسي درباره پيرمرد تنهايي است كه دور از فرزندانش زندگي مي كند، او با جواني آشنا مي شود كه او هم دچار مشكلات زيادي است. برخورد اين دو باعث تحول در زندگي آن ها مي شود.
 
قسمت دوم فيلم تلويزيوني « خداحافظ بچه » جمعه 7 تير ماه ساعت 19 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
 
 
شبكه چهار
 
فيلم سينمايي « دعوت شام از يك قاتل » به كارگرداني روبرت مور محصول سال  1976 ، پنجشنبه 6 تير ماه ساعت 16 از شبكه چهار سيما بازپخش مي شود .
فيلم با بازي پيتر فالك، پيتر سلرز، اَلِكگينس، ترومنكاپوتي ، جيمزكوكو ، ايلينبر نان و مگي اسميت داستان حضور گروهي از كارآگاه‌هاي خصوصي كاركشته براي فاش ساختن راز يك جنايت به قصري عجيب است.   
 
فيلم سينمايي « حرفه ايتاليايي » به كارگرداني پيتر كالينسون جمعه 7 تير ماه ساعت 11 در قالب جشواره تابستاني از شبكه چهار سيما پخش مي شود .
در خلاصه داستان فيلم آمده : كروكر كه از زندان آزاد شده است ، پس از بازگشت به زندگي عادي اش به دنبال يك كار و شغل است . او به سراغ يكي از دوستانش به نام بوكر مي رود . اما همسر بوكر مي گويد كه او مرده است ، اما بوكر توسط فيلمي كه براي دوستش به جا گذاشته، از او مي خواهد يك ماموريت را به پايان برساند.
  
 
فيلم سينمايي « ملوان زبل » به كارگرداني رابرت آلتمن جمعه 7 تير ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سينما 4 » از شبكه چهار سيما روي آنتن خواهد رفت .
در خلاصه داستان فيلم آمده : پاپاي (ملوان زبل) راهي شهر ديگري مي شود تا به دنبال پدرش بگردد. او مجبور به اقامت در اين شهر است كه البته ماليات هايش طاقت فرسا بوده؛ عرصه را بر او تنگ مي كند. پاپاي در حالي كه دلخور و ناراحت از ميهماني مردم شهر بيرون آمده در خيابان با خود درد و دل مي كند؛  در اين حين زني ميانسال فرزند نوپايش را كه از پس مخارج او بر نمي آيد در سبدي قرار داده؛ در كنار ملوان زبل مي گذارد.  زن ميانسال از ملوان زبل خواهش كرده است كه بچه او را بزرگ كند. از اين پس ملوان زبل حكم مادر بچه را داشته و از او نگهداري مي كند كه ... .
 
شبكه تهران
 
فيلم سينمايي « ماجراهاي هاكلبري فين» به كارگرداني استفان سامرز، پنجشنبه 6 تير ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه « تماشاخانه » از شبكه تهران پخش مي شود .
داستان اين فيلم با بازي اليجاه وود، كورتني بي. ونس، رابي كولتران و جيسون روباردز در مورد يك پسر بچه است كه از دست پدر خلافكارش فرار كرده و با دوست سياهپوستش به جنگل ها و بيابان ها مي روند و ماجراهايي براي آنها به وجود مي آيد.
 
فيلم سينمايي « سفرهاي گاليور2 » به كارگرداني راب لترمن ، 30 دقيقه بامداد روز جمعه 7 تير ماه از شبكه تهران بازپخش مي شود .
در خلاصه داستان فيلم آمده: گاليور ( جك بلاك ) روزنامه نگار است كه در يك سفر دريايي براي تهيه گزارش كشتي اش دچار طوفان مي شود و او را به جزيره اي ناشناخته مي برد. او به زودي در مي يابد كه اين جزيره مسكوني است و ساكناني دارد اما ساكنان اين جزيره معمولي نيستند آنها كوتوله هاي ريزي هستند كه نامشان لي لي پوت است. جك غول پيكر اكنون در بين آنها پذيرفته شده است و ماجراي گاليور آغاز مي شود.
 
انيميشن « خرگوش ناقلا » به كارگرداني بايرون واگنس ، صبح جمعه 7 تير ماه ساعت 9:15 از شبكه تهران پخش مي شود.
داستان مربوط به يك خرگوش ناقلا و باهوش است كه كسي نمي تواند حريف او شود و حتي روباه موذي هم در مقابل او كم مي آورد و مغلوب او مي شود.
 
فيلم سينمايي « فهرست مرگ » به كارگرداني ويليام كافمن، جمعه 7 تير ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش مي شود .
در خلاصه داستان فيلم آمده: آلن كمپبل كه يك كارمند ساده است بعد از اينكه به پيشنهاد دوستش مايك در يك پروژه سرمايه گذاري مي كند، بدهكار شده و مايك هم به نوعي از او كلاهبرداري مي كند. از طرفي طلبكارها دائم او را تهديد مي كنند و زماني كه آلن ترفيع كاري اش را كه تنها چيزي بوده كه روي آن براي رهايي از اين وضعيت حساب مي كرده از دست مي دهد ،كاملا نااميد به سمت خانه مي رود و همسرش سيدني هم به او مي گويد كه قصد دارد از او جدا شود. آلن كه از همه چيز نا اميد شده از خانه خارج مي شود و در رستوران با جونز كه يك آدمكش حرفه اي اجير شده توسط دولت مي باشد آشنا مي شود. جونز به آلن مي گويد كه ... .
 
شبكه شما
 
فيلم تلويزيوني « در انتظار ناخدا » به كارگرداني ابوالفضل شكيبا و تهيه كنندگي جليل شعباني ، از توليدات صدا و سيماي مركزخليج فارس ، پنجشنبه 6 تير ماه ساعت 23 از شبكه شما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده : ذبيح خواستگار مادر موسي ، ليلا است و موسي اعتراضش را به او نشان مي دهد ، چرا كه اعتقاد دارد پدرش ناخدا بوده و ذبيح راننده ساده اي بيش نيست و لياقت جايگزيني پدر او را ندارد . به گمان موسي پدرش زنده است و روزي باز مي گردد .  
 
فيلم تلويزيوني « چشمه آهوان » به كارگرداني شهرام باباپور و تهيه كنندگي محسن دانشور جمعه 7 تيرماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش مي شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده : در پي احداث پروژه راهسازي در منطقه اي نزديك مناطق حفاظت شده ، سرمحيط بان منطقه ، سامان لشكري به دست اندركاران پروژه اخطارمي دهد كه حضور آن ها در منطقه باعث لطمه به محيط زيست و حيات وحش منطقه شده است . صبا ساعي كه به عنوان سرپرست پروژه فعاليت مي‌كند، تذكر او را جدي نمي گيرد. 
 
شبكه آموزش
 
فيلم سينمايي « شهر فرشتگان » به كارگرداني نادر مقدس در ژانر خانوادگي جمعه 7 تير ماه ساعت 10 از شبكه آموزش پخش مي شود.
داستان فيلم به تهيه كنندگي سيد حسن مهدوي فر و با نقش آفريني ليلا موسوي، بهزاد خداويسي، پريا مردانيان و مهدي عطاران در مورد زندگي يك خانواده است كه مرد مشغله كاري زيادي دارد و زن از اين ماجرا بسيار ناراحت است . آنها دو فرزند دارند و ناگهان زن خانه را ترك مي كند و مرد مهندس ناظر ساختمان است. مرد به همراه دو فرزند خود مي ماند و با در گيري هاي كاري و بچه داري و خانه داري دست و پنجه نرم مي‌كند و از طرفي با آشفتگي و دل نگراني كه  همسرش در خانه پدر براي قهر رفته است . فرزند بزرگ كه مونا نام دارد به اتفاق برادر كوچك نوزادش يواشكي از خانه خارج مي شوند تا بروند پيش مادرشان كه در خانه مادر بزرگ است، خانه خودشان تجريش و خانه مادر بزرگ ميدان راه آهن است، در راه دخترك با چند نوجوان دست فروش آشنا مي شود و مي‌گويدكه مي خواهد به راه آهن برود. آنها قصد كمك به او را دارند در بين راه بچه دزدها به سراغشان مي آيند و در نهايت ... .
 
شبكه پويا
 
انيميشن « نيروي ويژه » به كارگرداني هويت يتمن محصول سال 2009 آمريكا پنج شنبه 6 تير ماه ساعت 21 از شبكه پويا پخش مي شود.
داستان اين فيلم سينمايي درباره اعزام نيروي ويژه آموزش ديده از خوكچه هندي براي متوقف كردن با يك ميلياردر شيطاني و مقابله با اواست.
 
انيميشن سينمايي « دايناسوري از اقيانوس ها » محصول كشور ژاپن ، جمعه  7 تيرماه ساعت 21 از شبكه پويا پخش مي شود.
در خلاصه داستان انيميشن آمده: از آنجايي كه نسل دايناسورها از بين رفته به همين خاطر افراد زيادي دنبال بچه دايناسوري هستند تا آن را پيدا كند و آن را بكشند و يك سري آزمايشاتي روي آن انجام دهند. اما سوزوكي كه با آن ارتباط برقرار كرده است و بسيار آن را دوست دارد، نمي‌خواهد دايناسور به دست افراد ديگر بيافتد، بنابراين تمام تلاشش را مي‌كند. 
 
شـبـكـه نمـايـش
 
فيلم سينمايي و تلويزيوني « با هم در خانه » ، « آلبرت دوست نامرئي من »، « سرماي مطلق » ، « مرگ در تشيع جنازه »، « جانگوي آزاد شده » و « جليقه » پنج شنبه 6 تير ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش پخش مي‌شود.
 
فيلم سينمايي و تلويزيوني « توهم » ، « اسب آبي »، « در ميان ما » ، « چگونه ميلياردر شدم »، « سرزمين » و « تبهكاران » جمعه 7 تير ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 روي آنتن شبكه نمايش خواهد رفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.