جمعی از بسیجیان رسانه ملی امروز با آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس دیدار کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از بسيج معاونت سيما؛ در این دیدار که سرگروه های حلقه های صالحین بسیج صدا و سیما از سراسر کشور حضور داشتند آیت الله علم الهدی حضور در این شهر و زیارت حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) را فرصت ارزشمندی دانستند و افزود: امام هشتم توجه و رفعت ویژه ای نسبت به زائران خود دارند به خصوص شما که از تلاشگران وابسته به ارزش ها و نهاد مقدس رسانه ملی هستید.  
 وی با اشاره به فضیلت ماه های مبارک رجب، شعبان و رمضان گفت: در این سه ماه پر برکت با توجه به ارتباطی که با خدا ایجاد می شود در زندگی هر فردی بسیار تاثیرگذار خواهد بود به خصوص ماه مبارک رمضان که انسان باید برای ارتباط بیشتر با خدا و ائمه معصومین (ع) از این فرصت به خوبی استفاده کند.  
امام جمعه مشهد با بیان اینکه در حال حاضر توسعه ارتباطات, زندگی ها را متحول کرده است گفت: غرب تلاش می کند تا با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه ای، فرهنگ خود را در جوامع انتشار دهد و فرهنگ های دیگر از بین ببرد تا از این طریق بتواند بر کشورهای دیگر سلطه پیدا کند. 




وی جنگ تمدن ها را یکی از موضوعات اصلی در قرن حاضر دانست و ادامه داد: بسیاری از سیاست مداران در حال برنامه ریزی در این خصوص هستند تا بتوانند در این جنگ پیروز شوند و برای موفقیت از ابزرهای مختلف رسانه ای استفاده می کنند.  
وی اضافه کرد: رسانه به عنوان تاثیرگذارترین ابزار در جهان به شمار می آید و خوشبختانه باید گفت در حال حاضر رسانه ملی به عنوان تنها رسانه اسلامی دنیا توانسته در خط مقابله با دشمن به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند به گونه ای که دشمنان حتی شبکه های ماهواره ای رسانه ملی را قطع می کنند. 




وی با اشاره به فعالیت ها و برنامه های انتخاباتی رسانه ملی اظهار داشت: هیچ کدام از شبکه ها و رسانه های دنیا تاکنون چنین برنامه منظم و مدونی را در خصوص انتخابات نداشته اند و رسانه ملی با مدیریت مناسب توانست برنامه های تبلیغاتی خوبی را برای کاندیداهای مورد نظر طراحی و اجرا کنند.  
وی با تقدیر از مدیریت رسانه ملی گفت: در هیچ دوره ای مدیریت رسانه ملی بدین شکل نبوده است و دلایل موفقیت این مدیریت را می توان انتخاب مدیران حزب اللهی و مومن، عدم نفوذ جریان های سیاسی در رسانه ملی، استفاده از تجربیات و تخصص های لازم در مدیریت بخش های مختلف رسانه ملی و... عنوان کرد.  
گفتنی است: دکتر علی اصغر جعفری رئیس مرکز بسیج صدا و سیما در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت های مرکز بسیج سازمان صدا و سیما ارائه کردند.  /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار