شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: فرصت طلبان منافق در رسوایی هفتم تیر به زباله‌دان تاریخ پیوستند تا بار دیگر دست حق از آستین شهدای والامقام این فاجعه به در آید و با نور هدایت خود راه را از بیراهه روشن کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه ای به مناسبت سی و دومین سالگرد فاجعه هفتم تیر آورده است: واقعه 7 تير، سند مظلوميت ايران اسلامي است که با خون پاك 72 شهید آبیاری شد.

این بیانیه می افزاید: در این واقعه دردناک خون پاک و مطهر بهشتي، آن قافله‌سالار و سيد شهيدان انقلاب اسلامي و هفتاد و دو تن از ياران باوفايش امضاء و خط انقلاب، با خون سرخ آن شهيدان والامقام آبياري شد و نهال تازه نوپاي انقلاب اسلامي بارور و تنومند گشت.

یادبود شهدای هفتم تیرماه فردا
در این بیانیه آمده است: فاجعه تروریستی هفتم تیرماه سال 1360 ، فوران شراره‌های آتش کینه و عداوت منافقین نسبت به انقلاب، ارزش‌های والای آن بود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی سی و دومین سالگرد شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب و فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را گرامی داشته و از مردم بصیر و قدر شناس استان دعوت به عمل می‌آورد تا با حضوری پر شور در مراسم یاد بود شهدای گرانقدر هفتم تیر، ضمن نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های رفیع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) تجدید میثاق کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.