"دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه اصفهان" گفت: تروريست‌هاي داخلي در کشورهاي مسلمان با حمايت صهيونيست‌ها به قصد تفرقه در ميان شيعيان در هر زماني به دنبال ايجاد رعب، وحشت و کشتار مردم بي‌گناه شيعه بر مي‌آيند.

امین شمس‌الدین در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کشتار شیعیان در پاکستان اظهار داشت: طالبان پاکستان در اقدامات خرابکارانه زیادی شرکت داشته و حملات بی‌شماری به نیروهای امنیتی و مقامات دولتی پاکستان انجام داده و در بسیاری از موارد براي رسيدن به مقاصد شومشان مردم بي‌گناه را مورد اهداف وحشيانه تروريستي خويش قرار داده‌اند.
 
اين فعال دانشجويي با بيان اينکه حمله به شيعيان پاکستاني از سوي  تروریست‌هاي وابسته به غرب صورت گرفته، گفت: برخي از حامیان "عبدالمالک ریگی" پس از حملات تروریستی در زاهدان به کویته فرار کرده تا به کمک نيروهاي غربي دست به اقدامات غير بشردوستانه در کشور پاکستان بزنند.

وي ادامه داد: علت وقوع خشونت‌های غيراخلاقي عليه شيعيان در پاکستان معادلات چند مجهولی است که باید آن را از زوایای مختلف و همچنين نقش غير قابل انکار غرب و صهيونيست‌ها نگاه کرد.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: تروريست‌هاي داخلي در کشورهاي مسلمان با حمايت صهيونيست‌ها به قصد تفرقه در ميان شيعيان در هر زماني به دنبال ايجاد رعب، وحشت و کشتار مردم بي‌گناه شيعه بر مي‌آيند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پاکستان ، ترور ، صهیونیست ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار