اردبیل /

مشگین‌شهر بعد از سرعین بیشترین گردشگر تابستانی را پذیرا است

فرماندار مشگین‌شهر گفت: بعد از شهر توریستی سرعین، مشگین‌شهر دومین شهر استان اردبیل است که در فصل تابستان میزبان میلیون‌ها گردشگر و مسافر داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سید حمید عباداللهی در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به جاذبه‌های متعدد تاریخی، طبیعی، آب‌های گرم متعدد و مناطق بکر و دلنشین همه ساله این شهرستان پذیرای میلیون‌ها گردشگر است که امیدواریم امسال نیز در طول تابستان و در دو مقطع سفرهای تابستانی بیش از 1.5 تا دو میلیون گردشگر داخلی و خارجی وارد این شهرستان شوند.

وی تصریح کرد: ‌این شهرستان بعد از سرعین قطب ورود گردشگران به ویژه بهره‌برداران از آب‌های گرم و معدنی است به طوریکه آب‌های گرم موجود در این شهرستان از شرایط و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که با بهره‌مندی از این ظرفیت می‌توان مسافران بیشماری را در این نقطه از کشورمان پذیرایی کرد.

فرماندار مشگین شهر خاطر نشان کرد: با هدف رفاه حال مسافران به ویژه فرهنگیان سه مرکز اقامتی مجهز ویژه فرهنگیان در سه نقطه شهر تدارک دیده شده و علاوه بر آن هتل‌ها و مراکز اقامتی و پذیرایی دیگر در این ایام آماده استقبال و پذیرایی از گردشگرانی هستند که به دامنه سبلان و ییلاقات خنک و دلنشین آن روی می‌آورند.

عباداللهی با تاکید بر ضرورت توجه به نظافت عمومی در سطح شهر و مراکز گردشگری خواستار توجه بیشتر شهرداری به ورودی‌های شهر و مکان‌های اقامتی موقت شد.

وی اضافه کرد: با کمک بخش خصوصی کمپینگ‌هایی در کنار مجتمع‌های آب‌درمانی شابیل، قوتورسویی و قینرجه دایر شده که این خود می‌تواند بخشی از نگرانی مسافران و گردشگران را در کمبود فضای اقامتی و سرپوشیده برطرف کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، مشگین ، شهر ، پذیرای ، گردشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.