سارقاني که همدست خودر را زير شکنجه به قتل رساندند پس از تحقيقات پليسي به جنايت خود اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 8 و 30 دقیقه 21 خرداد ماه امسال در پی تماس مسئولان حراست بیمارستان شهید فیاض بخش وقوع یک فقره برق گرفتگی به ماموران اعلام شد.

به دنبال این موضوع چندی از پرسنل کلانتری 151 یافت آباد جهت بررسی به بیمارستان اعزام شدند.

بررسی های پلیسی حکایت از آن داشت فردی به هویت " امیر عزتی" 31 ساله در حین سرقت کابل در خیابان خلیج ، خیابان هلال احمر پشت گاوداری دچار برق گرفتگی شد و در حالی که از شدت برق گرفتگی خشک شده بود توسط 3 مرد جوان که همدستان وی به نام های ابوذر. پ ، حسن .ش، جعفر.غ بودند با یک دستگاه خودرو پژو به بیمارستان منتقل و فوت می نماید.

با فوت جوان سارق موضوع تحت عنوان مرگ مشکوک به مقام قضایی ارجاع و دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و پیگیری تخصصی موضوع صادر شد.

در ادامه متهمان به کلانتری منتقل و تحت بازجویی فنی قرار گرفتند ، در خلال تحقیقات پلیسی متهمان اعتراف داشتند که امیر(متوفي) در حین سرقت کابل برق در آدرس خلیج فارس، خیابان هلال احمر در حالی که از تیر برق بالا رفته بود ناگهان دچار برق گرفتگی شد و به دلیل شدت برق نامبرده از بالای تیر برق به پایین پرتاب شد ک سریعاً او را به بیمارستان انتقال دادیم و اقدامات اولیه درمانی میسر واقع نشد و نامبرده فوت کرد.

ماموران در ادامه تحقیقات پلیسی دریافتند فردی به هویت "مراد . ز" که از دوستان متوفی بوده و از سارقان حرفه و سابقه دار تهران است نیز در روز حادثه حضور داشته است.

ماموران با تجمیع اطلاعات توانستند وی را در تاریخ 28 خرداد ماه در بزرگراه آزادگان ردیابی و طی عملیات ضربی دستگیر و به معاونت تجسس کلانتری یافت آباد منتقل کردند.

در بازجویی‌های انجام شده توسط رئیس کلانتری ،يک از متهمان اظهار داشت: در روز حادثه 4 نفری با متوفی در منزل مراد در حین استعمال شیشه بودیم که مراد مدعی گردید که امیر(متوفي) لپ تاپ و گوشی های سرقت شده را برای خود برداشته و به دلیل همین موضوع جر و بحثی بین ما چهار نفر با متوفی صورت گرفت.

يکي از متهمان گفت:به دليل اينکه امير(متوفي) گوشي هاي سرقت شده را باز گرداند، دست و پایش را بستيم و براي شکنجه کردنش، یک رشته کابل برق دور گردنش پیچیدیم و در ادامه در حالي که امير(متوفي) گريه مي‌کرد تا زنده بماند، مراد سر کابل را وارد پريز برق کرد و امير(متوفي) به صورت دلخراشي جان داد. سپس امير را داخل خودرو گذاشتيم تا به بيمارستان انتقال دهيم.

در طول مسیر با هم فکری یکدیگر علت مرگ متوفی را برق گرفتگی در حین سرقت کابل اعلام کردیم.

کلانتر 151 یافت آباد سرگرد عطاا... سینکایی با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: با اقرار  صریح متهمان به قتل طبق نظر دستور مقام قضایی با قرار تامین به اتهام قتل عمدی جهت تحقیقات تکمیلی پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار