رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین از مشخص شدن ترکیب اصلی تیم ملی به منظور حضور در مسابقات پاراآسیایی پس از پایان تمرینات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مهدی آرمندنیا، رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین گفت: برای آمادگی حضور در رقابت‌های پارآسیایی جوانان مالزی، 5 مرحله اردوی آمادگی در نظر گرفتیم که یک مرحله آن در سال گذشته و یک مرحله آن در سال جدید برگزار شده و دومین مرحله تمرینات در سال جاری نیز از اول تیرماه در تهران، کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در این مرحله، 2 نفر از مدعوین اردوی پیش حذف شدند و از 7 ورزشکار برای حضور در تمرینات دعوت شد که از این تعداد نیز یک نفر در پایان این تمرینات حذف خواهد شد و با انجام کلاسبندی نهایی، ترکیب اصلی تیم مشخص می‌شود.

آرمندنیا در خصوص برنامه تمرینی این مرحله از اردو گفت: طبق روال گذشته در اردوها، تمرینات در دو جلسه صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود و به موازات آن تمرینات بدنسازی نیز در نظر گرفته شده است ضمن اینکه در تمرینات این دوره، فیلم مسابقات مختلف برای ورزشکاران به نمایش درآمده و توسط مربیان تجزیه و تحلیل خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های مالزی، هنوز کلاس‌بندی نفرات خود را اعلام نکرده‌اند، با این وجود ما بر اساس نقاط قوت ورزشکاران، کلاس‌بندی اعزامی خود را شکل می‌دهیم و قصد داریم ورزشکاران را در یک کلاس انفرادی و 2 کلاس تیمی، انفرادی اعزام کنیم تا بر این اساس بتوانیم از نفرات در مسابقات تیمی و انفرادی به صورت همزمان استفاده کنیم.

رئیس انجمن تنیس روی میز در پایان در خصوص تیم‌های رقیب گفت: رقابت‌های پارآسیایی جوانان ژاپن در سال 2009 به عنوان یک تلنگر برای تمام کشورهای آسیایی محسوب می‌شود، چرا که از آن پس سرمایه‌گذاری در بخش جوانان در تمام کشورها، سمت و سوی جدیدی به خود گرفت و فکر می‌کنم با توجه به این نکته، بیشتر کشورها حضوری قدرتمندتر از دوره گذشته داشته باشند. ضمن اینکه در رشته تنیس روی میز، تیم‌های ژاپن، کره و هنگ‌کنگ، در دوره قبل خوب ظاهر شدند و در این دوره نیز احتمالاً از رقبای اصلی ایران باشند.

مهرداد محمدپور (خراسان رضوی)، سیدحسام حسینی، صادق ناظمی، حسین جعفری (تهران)، مهدی هاتفی (یزد) سپهرداد ظفری (همدان) و حسین زمان‌پور (فارس) ورزشکاران مدعو به این اردو هستند که تمرینات خود را زیر نظر ابراهیم واقفی و علی شکارلو، مربیان تیم ملی، انجام می‌دهند.

کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین از اول تا ششم تیر ماه میزبان این ملی‌پوشان خواهد بود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار