رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در فضای رقابتی عصر امروز فارغ التحصیلان دانشگاهیی باید معلومات و اطلاعات علمی خود را بروز کنند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، دکتر رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم پنجمین جشن دانش آموختگی که در سالن اجتتماعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شده بود، دنیای امروز را دنیای رقابتی دانست و افزود: در عصر حاضر افرادی موفق می شوند که بالاترین توان اجرایی را از خودشان نشان دهند که خوشبختانه حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی امیرکبیر همواره در عرصه علم و کار پر توان و پر تلاش بوده است و تاکنون نیز توانسته اند فعالیت های متعددی را که بر روی دوششان بود را به خوبی انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت بروز رسانی اطلاعات فارغ التحصیلان ادامه داد: برای بروز نگه داشتن اطلاعات و معلومات علمی پیشنهاد می کنم که فارغ التحصیلان ارتباط خود را با دانشگاه کم نکنند و همواره با دانشگاه مرتبط باشند.

برگزاری دوره های کوتاه مدت در دانشگاه امیرکبیر


رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ادامه با اشاره به برگزاری دوره های کوتاه مدت در دانشگاه امیرکبیر گفت: دانشگاه صنعتی امیر کبیر در طول سال به منظور افزایش معلومات علمی فارغ التحصیلان دوره های آموزشی کوتاه مدت برگزار می کند که هم اکنون در دانشکده ها و پژوهشکده های این دانشگاه در حال اجرا است.

دکتر رهایی مهمترین و اصلی ترین حلقه ی ارتباطی فارغ التحصیلان و دانشگاه را جامعه فارغ التحصیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانست و ادامه داد: هم اکنون هیئت امنای جامعه فارغ التحصیلی دانشگاه به شدت فعال بوده و کمیته های متعددی را برنامه ریزی نموده است و افراد با عضویت در آن از تمامی امکانات دانشگاه برخوردار خواهند شد.

وی افزود: افرادی هم که قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در کشور یا خارج از کشور دارند نیر ارتباطشان را با دانشگاه ادامه دهند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پایان اظهارداشت: یکی از مسائل مهمی که باید بر آن تاکید کرد این است که فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هر دوره ای مسئولیت پذیر و فعال بودند و امیدواریم تمامی فارغ التحصیلان در دوره های آتی نیز همان طور پر تلاش و مسئولیت پذیر در بازار کار باشند.
برچسب ها: دانشگاه ، صنعتی ، امیرکبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار