اولین جلسه کارلوس کی روش بعد از بازگشت به ایران در دفتر کفاشیان و در خصوص آماده سازی تیم ملی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال، در شرایطی که کی روش در تعطیلات به سر می برد، مسئولان فدراسیون برای حضور تیم ملی در جام جهانی برنامه ریزی می کنند.

در همین مورد شنیدیم، علی کفاشیان در نظر دارد به محض بازگشت کی روش طی جلسه ای در مورد برنامه های آماده سازی تیم ملی و هزینه اردوها و سفرها با این مربی گفتگو و بعد تصمیم گیری کند.

گویا کی روش قبل از رفتن درخواست کرد برنامه هایی در خور شأن تیم ملی برای آماده سازی این تیم در نظر گرفته شود از این رو کفاشیان می خواهد هزینه و خواسته های کی روش را از هر نظر ارزیابی کند.

**کفاشیان به اختلاف عسگری و اصفهانیان پایان می دهد

رئیس فدراسیون فوتبال به زودی طی جلسه ای به اختلاف عسگری و اصفهانیان پایان می دهد.

بر اساس اين گزارش، علی کفاشیان قصد دارد طی جلسه ای به اظهارات رؤسای کمیته داوران و دپارتمان داوری گوش داده و به اختلاف این 2 نهاد پایان دهد.

اخیراً عسگری و اصفهانیان مسئولان کمیته و دپارتمان داوری با هم اختلافات شدیدی داشتند که کار را به جاهای باریک کشاند. از این رو کفاشیان که در گیر برنامه های صعود ایران به جام جهانی بود از جریان مطلع شده و قصد دارد طی جلسه ای با رسیدگی به این موضوع به اختلافات پایان دهد و برای حل مشکلات تصمیم گیری کند.

**بودجه فدراسیون ارزیابی و اجرا می شود

بودجه فدراسیون فوتبال قبل از تغییر دولت تصویب و اجرایی می شود.

شايان ذکر است، در ملاقات علی کفاشیان با محمود احمدی نژاد، وي خواستار آن شد که مسئولان فدراسیون بودجه مورد نیاز تیم ملی برای حضور در جام جهانی را ارزیابی و ارائه دهند تا در دولت فعلی مصوب و اجرایی شود.

از این رو کفاشیان و دیگر عوامل فدراسیون فوتبال درحال ارزیابی هزینه ها هستند و قصد دارند قبل از روی کار آمدن حسن روحانی در ریاست جمهوری بودجه لازم را دریافت کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار