مدال آور وزنه بردار المپیکی مان در خصوص وضعیت تمریناتشان گفت: بعد از مشکلاتی که در اردوی تیم ملی به وجود آمد من و سایر وزنه برداران در سالن اکباتان به تمرین می پردازیم.

 کیانوش رستمی وزنه بردار مدال آور المپیکی مان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: بعد از مشکلات اردوی تیم ملی من و سایر وزنه برداران خودمان در این وضعیت به تمرینات می پردازیم تا حداقل آمادگی را برای مسابقات جهانی  لهستان داشته باشیم.

 وی افزود: انتظاراتی را از فدراسیون وزنه برداری داشتیم که متاسفانه برآورده نشد و بر سر حرف خودشان ماندند و باقری را با آن نظم و ادب خاص خودش حفظ کردند که برای هیچ ورزشکاری قابل قبول نیست. کوروش باقری تنها برای منافع خود تلاش می کند نه ورزشکاران و تیم ملی و احترام کسی برایش مهم نیست.

 وی در ارتباط با اعتراضات وزنه برداران المپیکی بعد از المپیک گفت: این اتفاقات باعث شد که تمام وزنه برداران المپیکی از اردو بیرون بمانند و مسابقات آسیایی نیز جا ماندند و کسانی که در این مسابقات حضور یافتند که حتی به اندازه  77 کیلو نبودند. از سنگین وزن تا سبک وزنشان نا امید کننده رکورد زدند.

رستمی در ارتباط با عملکرد وزنه برداران در مسابقات آسیایی اظهار داشت: قهرمانی شان را به تمامی یاران ملی پوش تبریک می گویم اما عملکردشان بسیار ضعیف بود اگر بخواهند با این وضعیت به مسابقات جهانی بروند نتیجه ای برای ایران حاصل نمی شود.

وی در ارتباط با اینکه این تیم ملی بدون آن ها ضربه خواهد خورد اظهار داشت: بهترین های وزنه برداری ایران قبل از سلیمی، انوشیروانی، محمد پور و نصیر شلال در تیم ملی حضور داشتند و ما سال ها تمرینات سنگینی را داشتیم تا بتوانیم چنین وزنه های را بزنم و مدال المپیک را کسب کنیم و با این وضعیت کسی که تازه بخواهد در تیم ملی حضور پیدا کند و تلاش کند وزنه های سنگین را بزند باید چندین سال زحمت بکشد و قطعا در این سال ایران از میادین جهانی باز خواهد ماند.
 
مدال آور المپیکی در پاسخ به این سوال که آیا این رفتار فدراسیون راهکاریي برای جلوگیری از ورزشکار سالاری است بیان کرد: این اصلا ورزشکار سالاری نیست خود باقری و رضا زاده نیز در زمان خودشان همین رفتارها را داشته اند.

وی افزود: وزنه بردارها همیشه احترام همگان را داشته اند و پیش از این خود را وارد حاشیه کرده بودند.

 رستمي در خصوص اینکه در چه صورتی  به تیم ملی  بازی می کردند خاطر نشان کرد: ما با برآورده نشدن شرایط مان از موضع خود کوتاه نمی آییم و با این شرایط باز نمی گردیم مگر آنکه یک مربی دیگر برای ما بیاورند تا ما آن تمرین کنیم.
 
وی افزود: نمی دانم چرا فدراسیون این شرایط را قبول نمی کند بسیاری از کشورهای دیگر چندین مربی دارند کشور ایران وزنه برداران خوبی در سطح دارد اما متاسفانه بهایی بر آن ها داده نمی شود.

وی در خصوص اینکه فدراسیون اعلام کرد ما این شرایط هم نتیجه می گیریم بیان کرد: ما دوست داریم که تیم ملی نتیجه بگیرد و در همه جای دنیا پرچم ما بر احتزاز در بیاید و این نشان دهنده آن است که ایران یک پشتوانه قوی دارد.
رستمي در خصوص نشست وزنه برداران با وزیر ورزش گفت: این جلسه در خصوص  ایجاد تفاهم بین ورزشکاران با مربی تیم بود اما ورزشکاران در این مدت بسیار ضربه دیدند و اگر با این وضعیت بخواهد به اردو باز گردند اتفاقات بسیار بدتری مثل لجبازی سرمربی تیم با وزنه برداران می افتد.

وی در ادامه گفت: مربیان دیگر در ایران وجود دارند که با احترام و نظم خاص با ورزشکاران برخورد می کند، اگر مربی و ورزشکار انتظار افتخار آفرینی دارند باید با ادب و احترام یکدیگر برخورد کنند و در غیر این صورت آن مدال ارزشی ندارد.

رستمی در ادامه اینکه چرا مدال آوران المپیکی از وزنه برداری گرفته تا کشتی و دو میدانی بعد از المپیک از نتیجه ملی فاصله گرفتند اظهار داشت: این مسئله ربطی به غرور ندارد واین برنامه برای دو سال پیش است ما گفتیم ابتدا مدال ها را کسب کنیم و پس از آن شرایط را درآینده برای دیگران بهتر کنیم.

وی ادامه داد:  خیلی ها در حال حاضر در اردو تیم ملی هستند اما به دلیل استرس کنار گذاشته شدن همیشگی از اردو نمی توانند صحبت کنند.
 
وی در پایان گفت: من دوست دارم همیشه ادب و احترام در اردوی تیم ملی باقی بماند و چیزی که از تیم ملی وزنه برداری از بین رفته  است./آق

برچسب ها: با ، این ، نتایج ، در
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار