معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18، از احداث سرای دوچرخه در بوستان قائم این منطقه خبر داد.

سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: احداث سرای دوچرخه در بوستان قائم، به منظور ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه بدون آلایندگی و کاهش آلودگی هوا در دست اجراست.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: احداث و راه اندازی سه سرای دوچرخه در بوستان های انرژی، مینا و تختی به منظور حفاظت از محیط زیست شهری و کاهش آلودگی هوا تا اواسط مرداد ماه سال 92 در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 قرار دارد.
سالمی ادامه داد: سراهای دوچرخه با ظرفیت هر کدام 40 دستگاه در بوستان های انرژی خیابان ابوسعید غربی، مینا، خیابان اسدآبادی، تختی خیابان تختی با اعتباری اختصاصی یک صد و 30 میلیون تومان تا اواسط مردادماه سال 92 احداث و به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: احداث خانه های دوچرخه در نواحی 7 گانه منطقه 18، به منظور ترویج فرهنگ استفاده از وسایل بدون آلایندگی، حفاظت محیط زیست و کاهش آلودگی درسال 92 از اقدامات اجرایی این طرح و در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 قرار دارد.
سالمی در پایان با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح افزود: شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه استفاده از خانه های دوچرخه می توانند به یکی از مراکز واقع در بوستان های انرژی، مینا و تختی مراجعه نمایند./ز
برچسب ها: احداث ، دوچرخه ، بوستان ، قائم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار