با پیگیری رقابت های تنیس زیر ۱۴ سال آسیا در تهران نفرات راه یافته به فینال بازی ها در ۲ بخش انفرادی و تیمی معرفی شدند.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، رقابت های تور تنیس زیر 14 سال آسیا امروز ( 6 تیر ماه) در بخش دختران و در مجموعه ورزشی انقلاب تهران پیگیری شد و در نهایت در بخش انفرادی صدف صادق وزیری و صبا نجفی موفق شدند با عبور از سد حریفان خود راهی فینال بازی ها شوند.
در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی، صبا نجفی موفق شد با نتیجه (0-6 و 0-6) ،در مجموع 2 بر صفر از سد هلیا غفرانی عبور کند و در دومین دیدار نیز شهرزاد بنی سعید با نتیجه ( 0-6 و 1-6 ) در مجموع 2 بر صفر از صدف صادق وزیری  شکست خورد تا در نهایت صادق وزیری و نجفی در فینال بازی ها به مصاف یکدیگر بروند. همچنین این رقابت ها در بخش دو نفره نیز پیگیری شد که در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی تیم دو نفره صبا نجفی و کیمیا رحمانی موفق شدند با نتیجه (1-6 و 0-6 ) در مجموع 2 بر صفر از سد تیم دو نفره بنفشه دشتی و رعنا اسکندری عبور کنند و در دومین دیدار نیز تیم دو نفره صدف صادق وزیری و لاچین افشین با همین نتیجه کیانا بهزاد پور و شهرزاد بنی سعید را از پیش رو برداشتند و جواز حضور در فینال بازی ها را به دست آوردند. به این ترتیب با مشخص شدن نفرات راه یافته به فینال بازی ها این رقابت ها فردا برگزار می شود که سرداوری این مسابقات بر عهده مونا گل نبی و یار محمدی و رحمتی وی را در امر برگزاری همراهی می‌کنند.
* همچنین دومین روز جدول مقدماتی مسابقات جایزه بزرگ تور تنیس آپت امروز ( 6 تیر ماه) با برگزاری 16 دیدار در زمین های مجموعه ورزشی امیر شهرستان آمل پیگیری شد و در نهایت نفرات راه یافته به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.
 به این ترتیب کیارش قائمی، سیامک بنازاده، پاشا احمدی، مسعود الماسی،  هوتن حجتی، اسماعیل غلامرضا پور، علیرضا محمودیان، وهاب کشیری، امیر شجاعی، محمدرضا کاظمی، نیما بخردی، مازیار مشکاتی، اردلان صفی، کاوه ادیبی، شایان احمدی و نیما نواب 16 تنیسوری بودند که موفق شدند با غلبه بر حریفان خود جواز حضور در مرحله بعدی بازی ها را به دست آوردند. این رقابت ها فردا (7 تیر ماه) نیز با برگزاری 16 دیدار دیگر پیگیری می شود. تنیسورها به مدت 10 روز با یکدیگر به رقابت می پردازند تا در نهایت تکلیف سومین قهرمان بازی ها نیز مشخص شود و این در حالی است که قهرمانی هفته اول و دوم این پیکارها به شاهین خالدان و انوشا شاهقلی رسید. سرداوری این مسابقات بر عهده بهمن عباسی است و مهدی ملک زاده از خراسان رضوی، سیامک اکبری، مهیار کاویانی و محمدرضا چیتگر از تهران به عنوان داوران صندلی قضاوت خواهند کرد./ق
برچسب ها: تنیس ، فینال ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار