مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردل گفت: از ابتدای امسال تاکنون 3 میلیارد و 800 میلیون ریال مستمری به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران بهرام صالحی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 3 میلیارد و 800 میلیون ریال مستمری به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی افزود: این مبلغ مستمری به 3 هزار و 100 خانوار تحت حمایت اعطا شده است.

صالحی ادامه داد: با اجرای طرح‌های خودکفایی و اشتغالزا و همچنین توانمند سازی مددجویان تعداد مستمری بگیران این نهاد کاهش می‌یابد.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردل خاطر نشان کرد: با پرداخت تسهیلات اشتغالزا جشن خودکفایی تعدادی از خانوارهای مددجو امسال برگزار خواهد شد.

وی از اهدای 62 اصله درخت در طرح شجره طیبه این شهرستان، گفت: باغداران این شهرستان 62 اصله نهال مثمر به کمیته امداد اهدا کردند.

صالحی افزود: این درختان در روستای زرمیتان اهدا شده و محصول برداشتی از این تعداد درخت به نیازمندان اهدا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون باغداران خیر شهرستان اردل با حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد توافقنامه همکاری امضا کرده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: در راستای اجرای طرح شجره طیبه باغداران تعدادی از درختان میوه را پلاک کوبی کرده و به کمیته امداد اهدا می‌کنند تا درآمد حاصل از آنها صوف امور نیازمندان و ایتام شود.
برچسب ها: مستمری ، مددجویان ، اردل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.