شهرکرد/ امام جمعه شهرکرد:

هفتم تیر باعث شفافیت مسیر و جهت انقلاب شد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، شهادت شهید بهشتی در هفتم تیر ماه را حادثه بزرگی دانست که مسیر و جهت حرکت انقلاب اسلامی را شفاف کرد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: این حادثه گرچه یکی از اتفاقات تلخ تاریخ انقلاب بود اما مهمترین دستاورد آن شفاف سازی چهره منافقان و زدودن غبار از فضای سیاسی جامعه بود.
وی افزود: حادثه هفتم تیر و شهادت مظلومانه شهید بهشتی و یارانش، خط بنی صدر را از خط شهید بهشتی متمایز و نقاب از چهره منافقانه برخی جریان های سیاسی کشور برداشت.
حجت الاسلام نکونام اظهار داشت: هم اکنون نیز در کشور شاهد فعالیت برخی جریان های باطل که با جریان ولایت فقیه فاصله دارد، هستیم که اگر این گونه جریان ها تقویت شود، شاهد فاجعه های دیگری مانند هفتم تیر خواهیم بود.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: حادثه هفتم تیر چراغ راه آینده انقلاب شد تا نظام بر محوریت ولایت فقیه تداوم داشته باشد.
وی، در بخش دیگر خطبه ها گفت: تاریخ ایران مبین دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی است و رفتارهای سردمداران این کشور نشان می دهد که آنان از عناد و کینه ورزی با جمهوری اسلامی دست برنداشته اند.
حجت الاسلام نکونام، حمایت آمریکا از منافقان و صدام، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری و مسدود کردن دارایی های ایران را تنها چند نمونه از موارد دشمنی آمریکا با ملت ایران عنوان کرد و اظهار داشت: آمریکا با ملت ایران دشمنی می کند و ملت ایران هرگز با دشمن سازش نمی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، یاد و خاطره شهید رحمان استکی از شهدای استان در حادثه هفتم تیر را گرامی داشت و بر معرفی شخصیت این شهید درقالب برنامه های فرهنگی تاکید کرد.
وی، در بخش دیگر خطبه ها با تاکید بر آماده سازی مساجد در دهه تکریم مساجد برای ورود به ماه مبارک رمضان گفت: برنامه های فرهنگی و قرانی متنوعی برای ماه رمضان در استان پیش بینی شده تا مردم از برکات این ماه بیش از پیش بهره مند شوند.
حجت الاسلام نکونام افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه قرائت و تفسیر قران با حضور مفسران و واعظان برجسته کشور هر شب در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود./س
برچسب ها: حرکت ، انقلابی ، هفت تیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.