امام جمعه موقت تهران در یادواره شهدای 7 تیر و شهدای شهرستان صومعه سرا گفت: شناخت راه شهدا و جریانی که آنها در آن قرار گرفته بودند بسیار مهم و ضروری است و از منظر قرآن کریم باید ویژگی‏ های جریان حق را بشناسیم و در دام باطل گرفتار نشویم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ؛ آیت‏ الله سید احمد خاتمی ، با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران ، افزود : ولی فقیه در نگاه ما تنها یک رهبر سیاسی نیست بلکه نائب امام زمان(عج) در عصر غیبت آن بزرگوار است.

امام جمعه موقت تهران موضع‏ گیری‏های رئیس جمهور منتخب در نخستین مصاحبه را خوب و همسو با خط ولایت دانست و خاطرنشان کرد: هرکسی که در حرف ‏ها و موضع‏ گیری‏هایش از خط ولایت فاصله بگیرد باید منتظر نقد باشد زیرا ما عقد اخوت با کسی نداریم، شاخص ما موضع ولایت است با این شاخص خوبی‏ ها را مورد تشویق و نقاط ضعف را مورد نقد قرار می‏ دهیم .

آیت‏الله خاتمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماندنی است، یادآور شد: ما امیدواریم به یاری خون پاک شهیدان و روح بلندشان که حقیقتا گل‏ های بهشتی هستند، شجره تنومند و طیبه انقلاب تا ظهور امام زمان(عج) به راه خود ادامه دهد. / س
برچسب ها: یادواره ، شهدای ، هفت تیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.