نمایندگان8 کشور برای حضور در بازار تئاتر کودک و نوجوان وارد تهران شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقلاز از روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این نمایندگان از اعضای برجسته اسیتژ یا نماینده اسیتژ در این کشورها محسوب می شوند.
براساس این خبر، کریستین ادواردو پالاسیوس (Cristian Eduardo Palacios)  از آرژانتین، آشیش کومار گاش (Ashish Kumar Ghos) از هند،  اویسن اولزبرگ براگر (Oystein Ulsber Brager) از نروژ، مالته آندریاس فیفر (Malte Andreas Pfeiffer) از آلمان‌، لئو ووکلیچ (Leo Vukelic) از کروواسی، احمد بزی (Ahmad Bazzi) از لبنان‌، آراز عبدالرحمان محمد (Araz AbdolrahmanMohammed) از عراق‌، حسن محمدصالح رحیم (Hassan Mohammed Salih Rahim) از عراق و محمدعباس رضایی از افغانستان در بازار تئاتر کودک و نوجوان حضور دارند.
بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» تا ۱۲ تیرماه در مرکز آفرینش های فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برپاست.
حضور مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در بازار تئاتر کودک و نوجوان
دفتر تئاتر کودک و نوجوان حوزه هنری در بازار تئاتر کودک و نوجوان که از 8 تا 12 تیرماه در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از پایگاه خبری حوزه هنری، دفتر تئاتر کودک حوزه هنری در این بازار به ارائه‌ گزارشی از نمایش های تولید شده‌ خود در سال‌ های اخیر خواهد پرداخت و در کنار آن،‌ نمایشنامه، کتاب های شعر و داستانی را که توسط انتشارات سوره‌ مهر حوزه هنری منتشر شده، عرضه خواهد کرد.
همچنین در سلسله نشست های تخصصی بازار تئاتر کودک، سه‌شنبه، 11تیرماه، ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ دکتر رحمت امینی؛ رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و حسن دولت‌آبادی با موضوع "چشم‌انداز تئاتر کودک و نوجوان از نگاه دبیران جشنواره‌ها" سخنرانی خواهند کرد.
گفتنی است، دفتر تئاتر کودک و نوجوان حوزه هنری به مدیریت حسن دولت آبادی در یک سال اخیر حدود 10 نمایش کودک و نوجوان تولید کرده است که تمامی آنها در حوزه هنری اجراهای موفقی داشته‌ اند. همچنین به زودی 30 نمایشنامه‌ کودک و نوجوان به قلم دولت آبادی توسط انتشارات سوره‌ مهر منتشر خواهد شد.
یادآور می‌شود؛ بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» از 8 تا 12 تیرماه با دبیری مجید امرایی در مرکز آفرینش های فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می شود./ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.