تمی ملی بسکتبال جوانان ایران با صعود به دور دوم بازیها باید با تیمهای اسپانیا، کرواسی و کانادا از گروه اول روبرو شود. اسپانیا اولین حریف مرحله دوم ایران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال چک با شرایط دوگانه ای در آخرین بازی مرحله مقدماتی مقابل ایران قرار گرفت. از یک سو این تیم از حمایت تماشاگران خودی برخوردار بوده و به عنوان میزبان انگیزه های بالایی برای صعود داشت و از سوی دیگر فشار زیادی برای حذف نشدن این تیم به بازیکنان وارد شد و حتی سایت اختصاصی مسابقات هم در گزارشی به احتمال زیاد حذف میزبان در دور اول پرداخت.

در این گزارش که عنوان مرگ و زندگی برای میزبان را داشت عنوان شده بود که تا به حال تنها دو تیم میزبان در تاریخ جام های جهانی جوانان موفق به صعود از مرحله اول نشده اند: پرتغال در سال 1999 و نیوزیلند در سال 2009 و چک نیز در صورت باخت به جمع این تیمها می پیوندد.  در نهایت تیم چک مقابل ایران برنده شد اما با شکست آرژانتین مقابل لیتوانی؛ تیم ایران به دور بعدی صعود کرد.

تیم ملی کشورمان در مرحله دوم بازیها به همراه لیتوانی و آرژانتین با تیمهای اسپانیا؛ کانادا و کرواسی هم گروه شده و در اولین قدم به مصاف اسپانیا می رود.

جوانان ایران در حالی دست به این موفقیت بزرگ زدند که کمتر کسی پیش از اعزام به چک شانسی برای صعود این تیم به مرحله دوم جهانی قائل بود.


برچسب ها: بسکتبال ، چک ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار