مدير عامل سابق باشگاه پرسپوليس گفت: من با آمدن رویانیان به پرسپولیس موافق نبودم و با اين تركيب جديد هيأت مديره باشگاه پرسپوليس هم موافق نيستم.

داريوش مصطفوي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد تغييرات در هيأت مديره پرسپوليس هستيم. معمولا تغييرات بايد باعث پيشرفت كار شود اگر تغييردهندگان خود عامل پسرفت نباشند. از روز اول كه رويانيان به پرسپوليس آمد موافق حضورش در اين باشگاه بزرگ و پر طرفدار نبودم و امروز هم با اين تركيب جديد هيأت مديره باشگاه پرسپوليس موافق نيستم چون به اعتقاد من هيأت مديره پرسپوليس مي توانست قوي تر باشد.

مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس افزود: اين هيأت مديره جديد كه براي باشگاه پرسپوليس اعلام شده، كار مديريتي كه انجام نداده و نمي تواند موفق شود مگر اينكه پشت پرده مسائل ديگري باشد. هميشه گفته ام كه كار را به كاردان سپرد. الآن يكي دو نفر را در هيأت مديره باشگاه پرسپوليس گذاشته اند كه فني هستند اما كار مديريتي نكرده اند.

وي ادامه داد: هيچ زماني هيأت مديره باشگاه پرسپوليس قوي و واقعي نبوده و هميشه افراد با مناسبت ها به اين باشگاه آمده اند. امروز هم با نگاه كردن به اسم آدم هايي كه در هيأت مديره پرسپوليس قرار گرفته اند مي شود اين مناسبت ها را فهميد. به نظر من اين نوع انتخاب كار كارشناسي نيست و بيشتر كار مصلحتي است. در نظر گرفتن مصلحت و عدم توجه به خصوصيات افراد و عدم كار كارشناسي در مديريت كلان باعث به وجود آمدن معضلات زيادي مي شود كه پرسپوليس امروز گرفتار اين مشكل شده است.

مصطفوی تصريح كرد: من مخالف علي پروين و محمود خوردبين نيستم اما نه در هيأت مديره پرسپوليس بلكه در تيم و در تركيبات فني و اداره تيم مثل سرپرستي و مديريت فني موافق با حضور آنها هستم و گرنه در تصميمات بزرگ شايد آدم هاي مدير فني كه مي شد از آنها استفاده كرد، وجود داشتند و مي شد كار را به آنها سپرد. به نظر من اين تصميم و تغييرات در هيأت مديره پرسپوليس صددرصد غیر ورزشی است و امروز مي گويند كه ما كار را به دست آدم هاي كاردان داديم در صورتي كه طرز تفكر مالكي، رويانيان و كامبوزيا در پرسپولیس مانند افراد غیرورزشی است به استثناي نژاد فلاح كه در دوره هاي مختلف عضو هيأت مديره پرسپوليس بوده و هم غیر ورزشی است و هم بافت پرسپوليس را مي شناسد و مي توانست خدمتگزار باشد.

مديرعامل سابق پرسپوليس اظهار داشت: با اين تغييرات آرامش را از پرسپوليس گرفته اند و سرمربي و دستيارانش شايد با اين شرايط آرامش نداشته باشند و دچار تلاطم شوند. بحث من اين نيست كه كامبوزيا از رويانيان بهتر است بلکه بحث من اين است كه حق آنها اينجا نيست و بايد در جاي ديگري كار كنند.

مصطفوي در پايان گفت: اين تغييرات در هيأت مديره پرسپوليس صد در صد غیرورزشی و درگيري شخص و جنگ قدرت است و براي پيشرفت پرسپوليس نبود. با اين كار هيأت مديره پرسپوليس ضعيف تر شد و شايد هيأت مديره سابق باشگاه پرسپوليس خيلي قوي تر از هيأت مديره جديدي است كه معرفي كرده اند. به نظر من بودن نژاد فلاح با توجه به اينكه چندين دوره در هيأت مديره پرسپوليس بوده و توانايي و تجربياتي كه دارد، در هيأت مديره باشگاه ضروري بود اما اين تغييرات جنگ قدرت است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار