فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: خانواده‌ها در خط مقدم مبارزه با اعتیاد قرار دارند و باید در این زمینه کاملا هوشیار باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سرهنگ محمدرضا میرحیدری در حاشیه مراسم پیاده‌روی خانواده قزوین ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی اظهار داشت: برپایی همایش پیاده‌روی خانواده در واقع تلاش مسئولان در راستای داشتن جامعه‌ای سالم و با نشاط است و باید از دست‌اندرکاران چنین برنامه‌هایی تشکر کرد که به فکر نهادینه کردن ورزش همگانی و سلامت جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها در خط مقدم مبارزه با اعتیاد قرار دارند، تصریح کرد: در این زمینه خانواده‌ها باید کاملا هوشیار باشند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین مبارزه با مواد مخدر را یکی از وظایف ناجا عنوان کرد و افزود: مبارزه با مواد مخدر وظیفه ما مسئولان انتظامی است که در این زمینه نیروی انتظامی قزوین بر اساس وظیفه قانونی خود اهتمام ویژه‌ای دارد.

میرحیدری با تأکید بر اینکه جوانان از سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند، بیان کرد: در قدم اول این خانواده‌ها هستند که باید مراقب باشند تا جوانان که بزرگ‌ترین سرمایه کشورمان هستند به سمت اعتیاد گرایش پیدا نکنند.
برچسب ها: قزوین ، اعتیاد ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.