بزرگترین و پیشرفته ترین خط تولید کاشی خاور میانه با اشتغالزایی حدود هزار نفر در منطق نیزار قم به زودی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، میثم یادگاری گفت: به همین دلیل بازار تولید و فروش محصولات ساختمانی به ویژه کاشی و سرامیک افزایش داتشه است.
وی افزود: اکنون حدود یک سال است که شرکت پرشیا سرام تولید کاشی های طرح دار برای نخستین بار اقدام کرده است.
یادگاری گفت: این کاشی ها به صورت آماده خریداری شده و روی آن طرح و نقش های زیبایی به صورت برجسته طرح سازی می شود.
وی با بیان اینکه طرح سازی روی کاشی تنها در اروپا و اسپانیا انجام می شود تصریح کرد: این طرح که اکنون در استان قم در حال اجرایی شدن است در هیچ نقطه از کشورمان اجرایی نمی شود.
مدیرعامل شرکت پرشیا سرام ادامه داد: این شرکت برای 40 نفر ایجاد اشتغال کرده و محصولات خود را به ارزش  30میلیارد ریال به کشور عراق صادر کرده است.
وی با بیان اینکه فعالیت در زمینه صادرات این محصول به تازگی آغاز شده است گفت : اکنون 5 کشور پاکستان، ازبکستان، امارات و... تقاضای خرید این محصول را داشته اند که با آنان پیمان همکاری معقد شده است.
یادگاری ادامه داد: برای تولید کاشی های گل برجسته نیز اقدامات مطلوبی انجام شده است که روند تولید این محصول در داخل کشور میسر می شود.
وی بیان داشت: براساس مذاکرات موفقیت آمیزی که با یک شرکت ایتالیایی انجام شده است انواع ماشین های تخصصی و لازم برای اجرایی کردن این طرح به شرکت پرشیا سرام داده شده است.
مدیرعامل شرکت پرشیا سرام ادامه داد: این طرح به زودی در منطقه نیزار به مساحت 9 هکتار کلید خورده  و زمینه اشتغالرایی برای 900نفر فراهم می شود.
وی همچنین اضافه کرد: کارخانه تولید سرامیک با گل های برجسته برای نخستین بار در سطح خاور میانه با برند شرکت ایتالیایی در استان قم راه اندازی خواهد شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۳ دی ۱۳۹۷
سلام.لطفا آدرس و تلفن کارخانه را میخواستم.
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۹:۴۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
نمایندگی کاشی رو میخواستم واسه پاکستان
Germany
اصغر ربی
۱۳:۲۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
با سلام بنده میخواستم ببینم سرامیک وکاشی مورد نیاز بنده درانبار موجود دارید که برای تهیه و سفارش حصورن خدمت برسم همه شماره تلفنی که بتونم باهاتون تماس بگیرم برای صادرات باکو میخواستم ممنون شماره بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
شرکت مشاوره مالی روشنگران قم
۱۰:۰۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
با سلام و احتراما این شرکت با توجه به زمینه فعالیت خود در جهت کلیه امور حسابداری مالی و پیش ممیزی دفاتر مالیاتی و سایر امور مربوط به حسابداری آمادگی خود را جهت همکاری با آن مجموعه محترم اعلام میدارد .
جهت ارسال رزومه شرکت خواهشمند است ایمیل و فکس مورد نطر را ارسال فرمایید 02536649630-32
فکس : 02536649633
Iran (Islamic Republic of)
سید حسن زمانی
۰۰:۱۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۳
با سلام احتراما اینجانب با مدرک مهندسی مواد سرامیک با 13 سال سابقه کار علاقه مند به همکاری با آن شرکت محترم در هر زمینه کاری هستم