رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر حفظ کرامت انسانی و سلامت نفس سازمانی گفت: فساد اداری، یک سازمان را از درون متلاشی می‌کند.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "احمد فاضلیان" با اشاره به افتتاح سالن ورزشی کارکنان دادگستری استان در گرگان گفت: این سالن با بهترین تجهیزات و هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان در زمینی به مساحت 350 مترمربع احداث شده است.

رئیس کل دادگستری استان گفت: با توجه به محدودیت قضات برای استفاده از فضاهای عمومی، بهره برداری از این مجموعه فضای مناسبی برای تجدید روحیه کارکنان قضایی و اداری ما فراهم می‌کند.

فاضلیان افزود: پیشرفت با تکیه بر عواملی چون شناسایی نیازها، شناسایی مسئولیت‌ها و شناسایی آسیب‌ها و تهدیدها به وجود می‌آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر رئیس قوه قضاییه به استان اشاره کرد و گفت: در فرم‌های نظرسنجی که در حاشیه این سفر توسط مسئولان ارشد دستگاه قضایی تکمیل شد دادگستری استان نمره عالی را کسب کرده است.

وی این سفر را نمایش قدرت، توان مدیریتی، همکاری، تعامل و مشارکت گسترده همکاران برشمرد و گفت: وحدت و همدلی در هر مجموعه‌ای شکل بگیرد می‌توان به بهبود و کیفیت کارها امیدوار بود.

رئیس کل دادگستری استان انتقادپذیری را مهمترین نیاز برای ارتقا در مجموعه برشمرد و گفت: انتقاد را نباید به پای دشمنی و کینه گذاشت بلکه باید به دید فرصتی برای اصلاح امور به آن نگاه کرد.

فاضلیان با تاکید بر حفظ کرامت انسانی و سلامت نفس سازمانی گفت: فساد اداری، یک سازمان را از درون متلاشی می‌کند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از کارمندان نمونه دستگاه قضایی استان و سازمان‌های تابعه تجلیل شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار