طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با تشکیل 130 پایگاه هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت آغاز شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در مراسم افتتاحیه این طرح، فرصت جوانی را سرمایه الهی دانست که خداوند در وجود بندگان خود به ودیعه نهاده است.

وی تاکید کرد: در دوران نوجوانی و جوانی ظرفیت انسان برای دریافت آموزه‌های وحیانی و عمل به آنها بیشتر از سایر دوران زندگی مهیا است و نهادهای و سازمان‌های مختلف باید با اجرای برنامه‌های متنوع و کارآمد از این فرصت استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود اجرای طرح‌های فرهنگی را بهترین فرصت برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان ذکر کرد و در تشریح برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در این ایام اظهار کرد: آموزش‌های متنوع قرآن کریم، احکام و عقاید، حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، حجاب و عفاف، اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و پدافند غیرعامل از موضوعات طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی استان است.

وی گفت: برگزاری گفتمان دینی، جشنواره مسابقات و مقالات، وبلاگ نویسی، اردو و سرگرمی، استخر و... از دیگر برنامه‌های طرح اوقات فراغت است.

طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با تشکیل 130 هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت تا 30 مرداد ادامه خواهد داشت. این طرح با محوریت حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اجرا شده که یکی از ویژگی‌های آن مشارکت فعال هیئت‌های مذهبی و مساجد در اجرای طرح اوقات فراغت است.

حدود 4 هزار نفر از کودکان، نوجوانان و جوانان در این طرح شرکت دارند و 70 مبلغ و مبلغه دینی برای غنی سازی اوقات فراغت این افراد مشارکت دارند./ج1

برچسب ها: بوستان ، فراغت ، مبلغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.