مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در یادواره شهدای روحانی شهرستان دلیجان وظیفه امروز حوزه های علمیه را پاسخگویی به نیازهای اعتقادی و سئوالهای مردم به خصوص جوانان دانست

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک آیت الله حسینی بوشهری افزود : با توسعه کارهای پژوهشی و تبلیغی، می توان علاوه بر پاسخگویی به نیاز مردم ایران پاسخگوی مسائل اعتقادی مردم جهان نیز باشیم .
وی با بیان اینکه فرهنگ جامعه ما باید مبتنی بر فرهنگ شهادت باشد عزت امروز جمهوری اسلامی را مرهون رشادت و از خود گذشتگی شهدا دانست و اضافه کرد :زنده کردن یادو خاطره شهدا راهی برای بیدار کردن دلها و دوری از غفلت و فراموشی است .
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت :جامعه روحانیت پنج هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده و روحانیت همیشه و در طول تاریخ به دنبال انتقال پیام دین به مردم و روشنگری و ستیز با بدعت ها و بی عدالتی ها بوده است .
آیت الله حسینی بوشهری با ارزشمند خواندن تلاش روحانیون در حفظ دین گفت : اگر امروز مردم با دین ،احکام ،اخلاق و باورهای اعتقادی اشنا هستند ثمره نشستن پای منبر روحانیت است و با تبلیغ است که ارزشهای والای دین به نسلهای بعدی منتقل می شود/س

برچسب ها: حوزه ، وظیفه ، نیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.