قم/

بازدید عالم برجسته اهل سنت از مسجد مقدس جمکران

مولانا عمران نظر حسین، عالم برجسته اهل سنت و متخصص علم آخرالزمان جهت بررسی تاریخچه و کرامات مسجد مقدس جمکران به این مکان مقدس مشرف شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مولانا عمران نظر حسین، عالم برجسته اهل سنت ترینیدادی و متخصص علم آخرالزمان که با هدف آشنا شدن با شخصیت‌ها و مراکز ایرانی فعال در زمینه مهدویت به ایران آمده است برای بررسی تاریخچه و کرامات مسجد مقدس جمکران به این مکان مقدس مشرف و با حجج الاسلام فاضلی، معاون حقوقی و املاک و مرتضی وافی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران دیدار و گفت‌وگو کرد.
حجت الاسلام وافی در این دیدار به بیان تاریخچه بنای مسجد مقدس جمکران به امر مبارک حضرت ولی عصر (عج) و ارائه نکات کلیدی این روایت پرداخت.
وی در ادامه با تشریح اعمال مسجد مقدس جمکران، توحید را حقیقت کلیدی این مسجد شرف دانست و اعمال آن را نیز در همین راستا برشمرد.
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در ادامه از توجه روزافزون علما، مراجع و مردم به این مکان مقدس سخن گفت و جمکران را نماد مهدویت و منجی خواهی در جهان معرفی کرد.
در پایان این گفت‌وگو هدیه ویژه مسجد مقدس جمکران به این عالم برجسته اهل سنت اهدا شد و وی از اماکن مختلف مسجد مقدس جمکران بازدید کرد./س
برچسب ها: قم ، بازدید ، جمکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.