دوره‌های تربیت مربیگری مهد کودک از سوی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد البرز در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته برگزارمی‌شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، منیره سهرابی معاون آموزشی این واحد، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه سالهای پیش از دبستان در رشد و تربیت کودکان، نقش اساسی و تعیین کننده‌ای دارد، ایجاد محیط غنی و پربار همراه با کاربرد شیوه‌های آموزشی مناسب، در رشد و پرورش کودکان در این سالها اهمیت زیادی دارد.

وی وجود مربیان آگاه، معتمد و مدیران کاردان را برای آموزش کودکان پیش دبستانی ضروری دانست و افزود: بر پایه این اهمیت، معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، دوره‌های تربیت مربیگری مهد کودک را در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته طراحی کرده است.

سهرابی تصریح کرد: دوره مقدماتی تربیت مربیگری مهد کودک، شامل سرفصلهای «روانشناسی رشد»، «آشنایی با اصول تعلیم و تربیت پیش از دبستان» ، «آموزش مفاهیم دینی و قرآن» و «آموزش مفاهیم علوم ریاضی» است.

وی با اشاره به فرآیند آموزشی دوره پیشرفته خاطرنشان کرد: فراگیران در این دوره در زمینه‌های «روانشناسی بازی و اسباب بازی»، «آشنایی با نقاشی و کاردستی کودکان» ، «مهارتهای زندگی و قصه گویی»، «نمایش خلاق»، «حقوق کودک» و «کمکهای اولیه (بهداشت کودک)» آموزش خواهند دید.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد البرز یادآور شد: به طور میانگین طی یکسال گذشته 120 فراگیر، این دوره‌ها را آموزش دیده اند که اکثریت این افراد در حال فعالیت در این زمینه هستند. 
سهرابی خاطرنشان کرد: به علاقه مندانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند مدرک معتبری که مورد تأیید اداره کل بهزیستی استان البرز است، ارائه می‌شود.

وی در پایان افزود: معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان البرز، دوره‌هایی در زمینه هنر، زبان، شطرنج، عکاسی، گرافیک، طراحی مد و لباس، تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی، سفالگری، فوریتهای پزشکی، تکنسین داروخانه، دستیار دندانپزشک، و کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماریها طراحی و اجرایی کرده ‌است که علاقه مندان می توانند برای آگاهی بیشتر با شماره 02633554450 تماس حاصل نمایند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۴۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
سلام وقتتون بخیر
لطفا شرایط ثبت نام و شروع دوره های جدید مربیگری را ذکر کنید
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۳ دی ۱۳۹۴
سلام
لطفا دوره های جدید مربیگری رو ذکر کنید
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۰:۰۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
باسلام در صورت امکان شرایط ثبت نام و طول مدت دوره را ذکر فرمایید.
آخرین اخبار