قائم مقام فرهنگی سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت:در حال حاضر نزدیک به 80 هزار تاکسی و بیش از 120 هزار تاکسیران در سطح شهر روزانه به جمعیتی بالغ بر 4.5 میلیون نفر خدمات رسانی می کنند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهدی رضا زاده در ادامه بیان داشت: این خدمات در قالب 48 پایانه، 730 خط، 8 دفتر ویژه در مبادی ورودی شهر تهران، 26 شرکت و 22 منطقه تاکسیرانی سازماندهی شده است.

وی افزود: بی شک چنین شبکه بزرگ خدماتی با در نظر گرفتن شاخصه ای سفر با وسیله ای با مختصات تاکسی باید در مسیر تعالی سازمانی خود ارتقاء سطح خدمات رسانی توجه ویژه ای به اخلاق حرفه کند.

قائم مقام معاونت فرهنگی سازمان تاکسیرانی در ادامه اظهار داشت: الگو سازی و تجلیل از خدمات اعضای این شبکه مستلزم تدبیر راهکارهایی است تا ضمن نهادینه کردن اخلاق حرفه ای، فضای با نشاطی را برای دستیابی به این مهم فراهم کند.

وی در ادامه تصریح کرد: لذا در این خصوص ما جشنواره ای با نام تاکسیران برتر تدارک دیده ایم که رفتار سازی اجتماعی و اصلاح سبک زندگی تاکسیرانان در حوزه فعالیت های حرفه ای نخستین هدفی است که انگیزه شکل گیری جشنواره تاکسیران برتر را ایجاد کرد.

مهدی رضا زاده در ادامه بیان کرد: این جشنواره می تواند در کنار سایر اقدامات شهرداری به فرهنگ کار در تاکسیرانی تهران کمک کند./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار