تولید در واحدهاي احیای مستقیم و فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد هرمزگان در سه ماهه نخست امسال از رشد 100 درصدي برخوردار بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اعلام این خبر گفت: واحد احياي مستقيم با توليد399 هزار و 336 تن آهن اسفنجي طی سه ماهه نخست سال جاری، ميزان2/100 درصد برنامه را محقق و به میزان6/27 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزايش تولید داشته است.

مهندس مرتضی آقاجانی افزود: واحد فولادسازي و ريخته‌گري مداوم با توليد 245 هزار و769 تن تختال در سه ماهه نخست سال جاری، ميزان 7/100 درصد برنامه محقق و 5/92 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وي ثبت رکورد 34 ذوب تخلیه شده و 37 ذوب ریخته گری شده در روز را از جمله رکوردها عنوان نمود که در خرداد ماه بدست آمده است.

آقاجانی اظهار داشت: خوشبختانه اين شرکت در عرصه هاي مختلف توانمندي بسيار زيادي دارد و علاوه بر توليد و صادرات، سعی در حضور موفق در بازارهاي رقابتي جهان دارد.

وی گفت: کارشناسان و متخصصان این شرکت براساس تعهد، تخصص و تجربه خود مي توانند نقش مهمی در صنعت کشور را ترسيم کنند و استفاده و بهره گيري از توانمندي هاي اين عزيزان در اين زمينه بسيار کارساز است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.