حسینعلی مهرانپور کارشناس والیبال گفت: در منسابقات لیگ جهانی والیبال رهبری و کوچینگ ولاسکو در طول دیدارها نقش به سزایی در نتایج کسب شده دارد.

حسینعلی مهرانپور  کارشناس والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: ممکن است برخی ها منتقد عملکرد ولاسکو در طول مسابقات لیگ جهانی و دیگر رویدادهای باشند ولی شاهدیم که تاکنون در اکثر این رقابت ها تعویض ها ونوع  عملکرد ولاسکو جواب داده است.

 وی گفت:  تیم ملی کشورمان در نخستین دیدارش در مسابقات لیگ جهانی 2013مقابل ایتالیا  در سرویس و دفاع روی تور بسیار عالی کار کرد به طور کلی استرس که در گذشته در بازی های تیم ایران مقابل ایتالیا میان ملی پوشان کشورمان شاهد بودیم در این دیدار به جان ایتالیایی ها افتاده است به طوری که  ایرانی ها بسیار روان و راحت بازی کرده و لی حریف میزبان با استرس و احتیاط مقابل ما ظاهر شد.
 
کارشناس والیبال در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر  وضعیت تیم ملی کشورمان و ترکیب دعوت شده به گونه ای است که  از نظر فنی تفاوت چندانی میان نیروهای اصلی و ذخیره وجود ندارد ولاسکو  به راحتی و بدون دغدغه می تواند نسبت به تعویض بازیکنان اقدام کند.

 مهرانپور گفت: خوشبختانه هم اکنون ملی پوشان و فوق ستاره های ایرانی به خود باوری کامل رسیده اند که می توانند با ارائه بهترین بازی خود قدرتمند ترین تیم های جهان والیبال  را هم شکست دهند.

** حساب ویژه فدراسیون جهانی روی ایران

 وی تصریح کرد: از مهم ترین پیامدهای برد تیم ملی ایران در برابر ایتالیا این است که دیگر تمامی  کشورهای مطرح در این رشته و همچنین فدراسیون جهانی روی والیبال ایران حساب ویژه ای باز کرده اند و این مساله باعث می شود تا بر تعداد کشورهایی که از ایران برای انجام بازی تدارکاتی دعوت می کنند افزایش پیدا کند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار