مرغ منجمد از فردا در سراسر استان کرمان با قیمت مصوب عرضه می شود .

سلاجقه معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در پایان جلسه امروز شورای کنترل قیمت و تنظیم بازار استان کرمان در خصوص مصوبات جلسه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، گفت: تا اطلاع ثانوی قیمت مرغ گرم در استان هیچ تغییری نخواهد کرد و قیمت مرغ به ازای هر کیلوگرم همچنان 5800 تومان تعیین می گردد.

وی از توزیع نامحدود مرغ منجمد از فردا در سراسر استان خبر داد و افزود: قیمت مرغ منجمد در دو شهرستان کرمان و جیرفت به دلیل وجود سردخانه 5050 تومان و در سایر شهرستان ها با 50 تومان افزایش قیمت حمل و بارگیری 5100 تومان مصوب شد.

سلاجقه تصریح کرد : قیمت تخم مرغ نیز با کاهش 100 تومانی در استان به ازای هر کیلوگرم مبلغ سه هزار و 900 تومان تعیین شد.

وی همچنین در خصوص تامین کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: از تاریخ 15 تیر ماه به مدت 10 روز نمایشگاه های طرح ضیافت به منظور عرضه مستقیم کالاهای اساسی مردم در استان بر پا می شود.

سلاجقه با بیان اینکه در شهر کرمان سه نقطه برای برپایی نمایشگاه در نظر گرفته شده است، افزود: در این نمایشگاه گوشت منجمد قرمز ، گوشت مرغ منجمد، عدس ، نخود، شکر، قند و برنج سفید و دانه بلند توزیع می شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در ماه مبارک رمضان هیچ کمبود کالایی در استان وجود ندارد و همه نوع کالایی به مقدار کافی در استان وجود دارد./س

برچسب ها: نوزیع ، مرغ ، منجمد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.