"ريچارد سيلوراشتاين" در مقاله جديد خود با اظهارنظر در مورد سخنان اخير رييس جمهور منتخب کشورمان اذعان مي کند که اکنون توپ در زمين دولت آمريکا قرار دارد و اوباما با واکنش مثبت مي تواند امکان تعامل مستقيم دوجانبه ايران و آمريکا را فراهم سازد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از اوراسيا ريويو ؛ نويسنده با اشاره به سخنان "حسن روحاني" رييس جمهور کشورمان پس از پيروزي در انتخابات رياست جمهوري با ابراز اميدواري مي نويسد "روحاني در نخستين سخنراني خود پس از برگزاري انتخابات رياست جمهوري در ايران از خود چهره اي "معتدل" را به نمايش گذاشت. پيام وي به ملت ايران و جهانيان پيامي مثبت بود. وي وعده داد که با ديپلماسي سازنده تلاش خواهد کرد تا از حجم تحريم هاي ضد ايراني وضع شده بکاهد." 

نويسنده مقاله در ادامه مي افزايد : " روحاني در سخنراني خود به لزوم تعامل سازنده ايران و کشورهاي غربي اشاره کرد و نئومحافظه کاران آمريکايي و "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي از موضع گيري روحاني براشفته شده اند." 

نويسنده در ادامه به اين موضوع اشاره مي کند که پاسخ دولت "باراک اوباما" رييس جمهور آمريکا به اظهارات رييس جمهور منتخب ايران اهميت دارد و در اين باره مي افزايد "واکنش دولت اوباما به اظهارات اخير "حسن روحاني" رييس جمهور منتخب ايران اهميت دارد."



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار