کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون کشتی گفت: اجازه گرفتن از وزیر ورزش برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی در هیچ آئین نامه ای ثبت نشده و این خلاف مقررات است.

محمدرضا یزدانی خرم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حدود 23 سال در ایران  رئیس فدراسیون بودم و در این مدت هیچ گاه نه دیده و نه شندیده ام که برای حضور در مجمع انتخابات یک فدراسیون باید از وزیر اجازه گرفت.
 
رئیس سابق فدراسیون کشتی درباره علت رد صلاحیتش از حضور در مجمع فدراسیون کشتی گفت: رد صلاحیت نشدم، بلکه آقایان گفتند اگر قصد حضور در انتخابات را دارم باید یا با وزیر ملاقات داشته باشم و یا طی نامه ای از او اجازه بگیرم، من نیز نپذیرفتم؟!
 
وی درباره این که آیا به طور رسمی به وی اعلام شده که حق حضور در انتخابات را ندارد گفت: در حالی که نماینده من به صورت رسمی برای حضور در انتخابات نام نویسی کرده است اما متأسفانه از طریق محمدرضا توپچی دبیر فدراسیون کشتی مطلع شدم که وزرات ورزش مدارکم را تائید نکرده است.
 
یزدانی خرم تاکید کرد: مطمئن باشید پس از برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهم کرد و در آن زمان باید وزیر کنونی ورزش پاسخگو باشد.
 
کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی هایی که تدوین کرده بودیم پیش بینی ما در المپیک 2012 لندن کسب 3 مدال طلا در رشته آزاد و 3 مدال طلا در رشته فرنگی بود و این اتفاق در رشته فرنگی رخ داد اما در رشته آزاد بدلیل تغییر و تحولاتی که در رأس فدراسیون کشتی و کادر  فنی آزاد کاران توسط وزیر وقت صورت گرفت این امر محقق نشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار