سينماي كودك از سال ها قبل دچار ضعف و بحران شده است.

"حسن امجدي مقدم" تهيه كننده سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: در صورت وجود يك مكان ثابت براي برگزاري جشنواره كودك به طور قطع مسئولان و فيلمسازان قادر به برنامه ريزي صحيح تري در راستاي كارهاي خود خواهند داشت.
وي افزود: شهر "اصفهان" به دليل برخورداري از ماهيت هنري و برد بين المللي مي تواند مكان مناسبي براي برگزاري اين جشنواره باشد اما به دليل اختلافات مسئولان اين شهر و ادعاي بنياد فارابي مبني بر عمل نكردن مسئولان "اصفهان" به تعهداتشان چيزي است كه برگزاري مجدد اين جشنواره در "اصفهان" در هاله اي از ابهام باقي مانده است.
وي افزود: سينماي كودك از سالها پيش دچار بحران و ضعف شده و تنها مختص به امسال نيست زيرا با توجه به نوع آثار مخاطبان خود را از دست داده و در حال حاضر سينماداران به دليل مسايل اقتصادي تمايلي به اكران اين فيلم ها در سينماهاي خود ندارند.
"امجدي مقدم" عنوان كرد: با توجه به اهميت مسايل كودكان و نوجوانان در شكل گيري يك جامعه بايد در برنامه ريزي هاي كلان يك كشور ضمن توجه به آنها بايد نسبت به توليد فيلم هايي متناسب با آنان اقدام كرد.
وي خاطر نشان كرد: در حال حاضر در تلاشيم كه فيلم سينمايي "روييدن در باد" بعد از بازگشايي مدارس و در فصل پاييز اكران شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.