به گزارش
خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در جريان اين بازديدها روند كاري دفاتر مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفته و ميزان رضايتمندي شهروندان از خدمات ارائه شده در دفاتر مشخص ميشود.
ناصر ميقان با بيان اينكه بازديدها از 6 دفتر خدمات الكترونيك سطح منطقه به طور مستمر انجام ميشده خاطر نشان كرد: گفت و گو با ارباب رجوع نظارت بر اجراي صحيح وظايف دفاتر در معرض عموم بودن دستورات و بخش نامهها تكريم ارباب رجوع و ... از مهمترين محورهاي اين بازديدها به شمار ميآيد.
وي ضمن ابراز اميدواري از اينكه بازديدها ميتواند روند رسيدگي به پروندههاي شهرسازي را تسريع بخشد و تخلفات مربوط به ساخت و ساز را كاهش دهد بر روند همكاري و رعايت قوانين و مقررات مربوط به ساخت و ساز شهرسازي از سوي شهروندان تاكيد كرد.
شايان ذكر است شفاف سازي امور در جريان قرار گرفتن شهروندان از پروندههاي شهرسازي كاهش تخلفات پاسخگويي بهتر برخي از مزيتهاي دفاتر خدمات الكترونيك در سطح منطقه 11 است./ف