مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: 900 نفر از مربیان پیشاهنگی از 6 استان در سومین دوره تخصصی و ارتقا سطح مربیان نهضت پیشاهنگان هلال احمر به میزبانی کرمان شرکت کردند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران کاووس محمودی شامگاه دوشنبه در آیین پایانی سومین دوره تخصصی و ارتقا سطح مربیان نهضت پیشاهنگان هلال احمر اظهار داشت: امدادگران و پیشاهنگان جمعیت هلال احمر با عشق و انگیزه آماده خدمت بی‌منت به دردمندان و نیازمندان هستند.

وی ابراز کرد: 900 نفر از مربیان پیشاهنگی از شش استان طی چهار دوره پنج روزه در سومین دوره تخصصی و ارتقا سطح مربیان نهضت پیشاهنگان هلال احمر به میزبانی کرمان شکرت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: سومین دوره تخصصی و ارتقا سطح مربیان نهضت پیشاهنگان هلال احمر با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از انسجام سازمانی خوبی برخوردار بود.

محمودی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره تخصصی مطالب مثبتی را به صورت عملی و یا تئوری فرا گرفته‌اند، ‌تصریح کرد: این افراد در گام نخست باید برای جذب افراد به هلال احمر تلاش کنند و و سفیر خوبی برای ارائه آموزش‌های اجتماعی،‌ دینی، مذهبی و باورهای عمیق دینی باشند.

وی اذعان داشت: گاهی تشکیلات‌ها خوب هستند، اما غنای مذهبی و دینی آنها ضعیف است و این امر مطلوب نیست و تمام تشکیلات در ایران به ‌دنبال حفظ و گسترش آرمان‌های اسلامی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی هستند.

این مسئول عنوان کرد: رفتار، منش و اخلاق مربیان باید بر اساس دین باشد و اگر مربی توانمند باشد، اما در ارتباط، رفتار، منش و اخلاق دچار لغزش شود به هدف نمی‌رسیم.

محمودی با اشاره به اینکه خیل عظیم نیروی جوان با عنوان نهضت پیشاهنگی آماده خدمت به دیگران هستند، افزود: کمک به دیگران در هنگامی که دست نیاز دراز کرده است، بسیار لذت‌بخش است./ج1

برچسب ها: مربی ، آموزش ، تخصص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.