نائب رییس هیات وزنه برداری خراسان رضوی گفت: شهریار بهنام نماینده وزن 85 کیلوگرم استان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور به مدال برنز رسید.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، ابوالحسن جمالی اظهار کرد : این رقابت ها از روز 8 تیرماه در شهر اراک آغاز شده و فردا 12 تیرماه به پایان می رسد.

وی با اشاره به حضور 4 ورزشکار از خراسان رضوی در این مسابقات، افزود: به علت کمبود بودجه در 4 وزن شرکت کننده نداریم که این امر توانمندی وزنه برداری استان را به صورت کامل نشان نمی دهد.

نائب رییس هیات وزنه برداری خراسان رضوی تصریح کرد: شهریار بهنام در اولین حضور رسمی خود در مسابقات کشوری خوش درخشید و توانست با اختلاف بسیار کم با قهرمانان جهان و آسیا، به مدال برنز مسابقات برسد.

جمالی گفت: رضا قلیچیان دیگر نماینده استان در وزن 69 کیلوگرم در بین 30 شرکت کننده در جایگاه هفتم کشور ایستاد و حجت گرمابی در وزن 62 کیلوگرم در میان 28وزنه بردار این وزن، دهم شد.

وی با بیان اینکه رقابت های وزن94+ کیلوگرم امروز برگزار می شود، افزود: سید محمدعلی موسوی از خراسان رضوی با دیگر وزنه برداران حاضر در مسابقات، رقابت می کند.

نائب رییس هیات وزنه برداری خراسان رضوی اظهار کرد : رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور حکم انتخابی تیم ملی را نیز دارد و نفرات برتر آن در قالب تیم ملی ایران به بازی های آسیایی چین که اواخر مردادماه امسال برگزار می شود، اعزام خواهند شد. /س

 

برچسب ها: وزنه ، بردار ، خراسانی ، سوم ، شد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.