اعضای تیم استقلال قصد دارند به اردوی خارجی، بروند و ده روز را بدون حاشیه و در آرامش برای فصل جدید آماده شوند، این سفر قرار است جمعه انجام شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ویزای اعضای تیم استقلال قرار است چند روز  قبل از سفر به دست مسئولین تیم برسد واین اتفاق عصر دوشنبه رخ دهد و از طرفی نیز اعلام شده است که چند بازیکن تیم مشکل خروجی دارند و اعضای مسئول تیم در صدد این هستند که این مشکل را حل و فصل کرده  و تمام بازیکنان را در این سفر همراه خود داشته باشند.
شایان ذکر است:  اعلام شده که چند بازیکن جدید و چند قدیمی تیم با مشکل خروجی روبه رو هستند و از طرفی دیگر  امیر قلعه نوعی  مدعی است که در این سفر به تمام اعضای تیم باید همراه وی باشند تا تمرینات بدنسازی اصولی انجام شود.

** استقلال برای محمد رضایی شرط گذاشت؛ تسویه حساب بدون پول

اعضای تیم استقلال اعلام کردند  که تسویه حساب مالی با این بازیکن ندارند و این هافبک نباید طلب پولی را از آبی ها داشته باشد زیرا از این تیم جدا شده است و تنها درصورتی می تواند برگردد تسویه خود را دریافت کند که مبلغ باقی مانده از قرار دادش را باشگاه استقلال ببخشد و واگذار کند تا بتواند به صورت رسمی ازاین تیم جدا شود.

 شایان ذکر است: این بازیکن در فهرست بازیکنان مورد نظر  امیر قلعه نوعی قرار نداشت و این موضوع باعث شد که از استقلال جدا شود این بازیکن تصمیم دارد پولش رادریافت کند اما در حال حاضر شرایط برای این اتفاق مهیاست و وی با شرط روبه رو شده است.

**دو هافبک خارجی با استقلال به توافق رسیدند

دو هافبک خارجی با آبی ها به توافق رسیدند و قرار شده که آنها با مدیران  تیم مذاکرات جدی تری را انجام دهند و بتواند با اعضای تیم استقلال به توافق کامل برسند.
 
گفتنی است: یک بازیکن از برزیل  و یک هافبک اهل اسلواکی جزو نفراتی هستند که قصد دارند‌،‌ آبی ها را در فصل آینده همراهی و یاری برسانند از طرفی اعلام شده است که مبالغ این دو بازیکن  معقول است و شرایط برای جذب آنها  وجود دارد زیرا این دو بازیکن شرایطی ندارند که بازیکنان داخلی تیم آن روبرو هستند.
 
شایان ذکر است: این دو بازیکن قرار است در اردوی خارجی تیم حاضر شوند تا پس از آن در خصوص  آنها تصمیم گیری شود اما احتمال جذبشان بسیار زیاد است.

** باشگاه احتمال ماندن جباری را صفر می داند

با اینکه اعلام شده است که جباری با مسئولان  استقلال به مشکل برخورده است باشگاه احتمال ماندن وی را صفر می داند اما امیر قلعه نوعی مدعی است که وی برای دلسوزی استقلال صحبت هایی را مطرح کرده است و احتمال ماندنش در تیم وجود دارد.
 
گفتنی است:  قلعه نوعی قرار است که وساطت جباری را کند تا وی بتواند برای فصل آینده در استقلال حاضر  شود و این تیم را همراهی کند. از طرفی بحث حضور وی در تیم پرسپولیس مطرح است و آبی ها قصد دارند این موضوع را به نوعی منتفی کنند زیرا جباری پیشنهادات خارجی قابل توجهی نداشته و قصد حضور در لیگ های عربی و یا غیره را ندارد./آق
برچسب ها: استقلال ، رضایی ، جباری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار