فراخوان پنجمین دوره از جشنواره داستان نویسی و تصویرگری در حوزه ادبیات کودک و نوجوان، جوان از سوی واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، انتشارات علمي و فرهنگي به منظور رشد و شکوفایی استعدادها در حوزه ادبیات کودک و نوجوان و جوان، جشنواره داستان نویسی برگزار مي كند.
در این فراخوان آمده است: به دنبال اجراي موفق‌ چهار دوره جشنواره داستان نویسی و تصویرگری، پنچمین دوره این جشنواره را برگزار می نماید.
موضوع داستان‌ها آزاد و داستانها بايد در محدوده سني كودك، نوجوان و جوان باشد، همچنين آثار ارسالي، بايد خوانا، بر روي كاغذ يك رو و تايپ شده باشد.
در این فراخوان، شرايط سني براي نويسندگان وجود ندارد و آثار ارسالي نبايد قبلاً چاپ شده باشد.
در بخش دیگری از این فراخوان آمده است: مهلت ارسال آثار تا 15 شهریور ماه سالجاري بوده و آثار ارسالي نیز، عودت داده نخواهد شد.
نویسندگان متقاضي حضور در اين مسابقه بايد به همراه آثار، مشخصات كامل نويسنده شامل نام و نام خانوادگي، تحصيلات، تاريخ تولد، محل تولد، شغل، نشاني و شماره تلفن روي كاغذي مجزا ثبت و با پست سفارشي به آدرس تهران، خيابان آفريقا، چهارراه شهيد حقاني، پلاك 25، انتشارات علمي و فرهنگي، بخش مسابقه داستان‌نويسي واحد كودك، نوجوان و جوان ارسال نمايند.
گفتنی است پس از برگزاری جشنواره و انتخاب داستان های برگزیده، در ادامه آن، جشنواره تصویرگری برای داستانهای برگزیده برگزار و به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. علاوه برآن، داستانهای برگزیده در فرآیند بررسی برای چاپ و نشر قرار خواهد گرفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار