سرپرست تیم فوتبال آبی پوشان پایتخت در خصوص وضعیت مجتبی جباری گفت: جباری تا الان برای تمدید قراردادش با باشگاه استقلال مذاکره ای نکرده است.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مجتبی جباری از ستاره های تیم استقلال است ولی برخی از کدورت ها باعث شده که وضعیت این بازیکن در استقلال نامعلوم بماند.

امیدوارم مشکلات این بازیکن حل شود و به استقلال بر گردد.

سرپرست تيم فوتبال استقلال درخصوص وضعیت نکونام و رحمتی در استقلال اظهار داشت: رحمتي با استقلال قرارداد امضا کرد و نکونام به احتمال 90 درصد در استقلال می مانند هواداران این بازیکن را استقلالی بدانند.

ماجدی درباره بازیکنان آفریقایی تیم استقلال گفت: باشگاه استقلال برای بستن قرار داد با این بازیکنان برای لیگ سیزدهم هنوز به توافق نهایی نرسیده است.

وی درخصوص اردوی اوکراین گفت: ما اقدامات لازم برای این اردو را انجام داده ایم و مدارک خود را ارسال کرده ایم امروز دعوتنامه بازیکنان به باشگاه ارسال می شود.

در این اردو طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط باشگاه تیم استقلال سه شنبه با بزرگترین تیم اروپای شرقی (دیناموکیف اوکراین) یک بازی تدارکاتی انجام می دهد.

سرپرست تیم استقلال با توجه به اینکه علیپور، رئیس اخلاق بیان کرده است، باشگاه های بدهکار خصوصاً استقلال و پرسپولیس باید تعلیق شوند گفت: علیپور هنوز اظهار نامه ای در این مورد به باشگاه ابلاغ نکرده است هر زمانی که این اظهارنامه به باشگاه ابلاغ شود باشگاه اقدامات لازم در این خصوص را انجام می دهد.

وی در پایان در مورد اینکه وزارت ورزش قرار است یک میلیارد تومان به حساب باشگاه استقلال واریز کند خاطرنشان کرد: وزارت ورزش مقداری از این مبلغ را به حساب باشگاه واریز کرده و قرار است بقیه مبلغ را طی روزهای آینده واریز کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار