مدیر عامل شرکت دانش بنیان سیمرغ حکمت ایرانیان گفت: تلفیق دانش ملی و این برند محبوب می‌تواند اتفاقی نو را در صنعت غذایی کشور رقم بزند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، حسین رضایی‌زاده مدیر عامل شرکت دانش بنیان سیمرغ حکمت ایرانیان در نشست معرفی محصول جدید باشگاه پرسپولیس گفت: در حالیکه در دنیا انجمن پزشکان مبارز با نوشابه انرژی‌زا تاسیس شده است اما 65 درصد مردم ایران نوشابه انرژی‌زا مصرف می‌کنند. در این بین ما نمی‌توانیم با برندهای مطرح نوشابه انرژی‌زا رقابت کنیم و برای رقابت با آنها باید از برند محبوب، مردمی، ملی و بین‌المللی پرسپولیس استفاده کنیم. قطعا تلفیق دانش ملی و این برند محبوب، می‌تواند اتفاقی نو را در صنعت غذایی کشور رقم بزند.

وی افزود: این نوشابه محدودیت سنی و جنسی ندارد و در شهر همدان، شهر ابن سینا تولید خواهد شد. این نوشابه ابتدا در قوطی‌های 500 میلی‌لیتری و با قیمت 4500 تومان عرضه می‌شود که نصف قیمت نوشابه انرژی‌زاهای خارجی است که در آینده قوطی‌های 250 میلی‌لیتری آن هم عرضه می‌شود.

رضایی‌زاده با بیان اینکه هر ایرانی در سال، 42 لیتر نوشابه مصرف می‌کند و در رده جهانی ایران از نظر مصرف نوشابه در رتبه چهارم قرار دارد، تاکید کرد: قرار است در ماه حدود یک و نیم میلیون بطری عرضه شود که معادل جهانی هم ندارد. همچنین بزودی نوشابه پرسپولیس هم عرضه می‌شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
همدان کجا شهر ابن سیناست؟!!
آخرین اخبار