چهار فروند هواپیمای بدون خلبان امریکایی با موشک به ساختمانی در بازار اصلی میرانشاه، مهمترین شهر وزیرستان شمالی،‌ حمله کردند که براثر آن، 18 شبه نظامی در این منطقه کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، گفته می شود بسیاری از شبه نظامیان عضو القاعده و طالبان در این شهر مستقر هستند.

این حمله دومین حمله هواپیماهای بدون خلبان امریکایی در داخل خاک پاکستان بعد از به قدرت رسیدن نواز شریف، نخست وزیر این کشور، محسوب می شود.

حمله پیشین هواپیماهای بدون خلبان امریکایی در هفتم ژوئن، یعنی تنها دو روز بعد از به قدرت رسیدن نواز شریف،‌روی داد.

هواپیماهای بدون خلبان امریکایی به مدت چند ساعت در آسمان میرانشاه پرواز می کردند و سپس در اوایل وقت چهارشنبه به هدف مورد نظر خود حمله کردند.

مقامات امنیتی محلی گفتند چهار فروند هواپیمای بدون خلبان امریکایی در آسمان میرانشاه پرواز می کردند که ناگهان دو فروند آنها چهار فروند موشک به سوی یک ساختمان شلیک کرد. به گفته این مقامات،‌ در این حمله 7 شبه نظامی کشته و دو شبه نظامی دیگر نیز مجروح شدند.

از سوی دیگر، یکی از مسئولان محلی در پیشاور نیز این خبر را تایید کرد. این مسئول محلی که خواست نامش فاش نشود گفت‌: حمله زمانی انجام شد که شبه نظامیان در این محل در خواب بودند. وی تصریح کرد این احتمال وجود دارد که شمار تلفات این حمله بیشتر شود.


برچسب ها: کشته ، وزیرستان ، پهپاد ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار